mickey Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Hey, Ik heb een mod gemaakt die ervoor zorgt dat je motoren kan modden bij de Transfender : Download v0.1 Download v0.2 Download v0.3 Bekende Bugs: Ook ben je na het tunen van een motor in het gebouw, behalve als je naar de transfender in los santos gaat . Als je dan een eind valt en daarna weer op de weg terecht komt, ben je soms je motor kwijt. Rates\Comments graag. Greets, Mickey Bewerkt: 11 juli 2006 door mickey Reageren
[Baz] Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 hey mickey, erg leuk bedacht van je!! ik download hem even Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Hey Mickey, Leuk bedacht Kun je die bugs ook weg halen dan? Of kan dat niet.. Ik ga hem uit proberen Leuk gedaan Reageren
mickey Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) @Ronnie: Die bugs zijn wel weg te halen, maar dat kost wel veel werk aangezien er een fout zit in de col van rockstar. Trouwens, als je naar de transfender in los santos gaat, kom je niet in het gebouw. @Baz: Ik breng straks (misschien vandaag of anders morgen) nog een nieuwe versie uit waarin waarschijnlijk ook de nitro zit. Daar ben ik nu mee bezig. Alleen jammer dat het niet werkt EDIT: Ik ben ook bezig wat andere voertuigen modbaar te maken, en ik moet zeggen dat het aardig lukt. BF Injecton in de transfender: BF Injecton met hydraulica: De bandito in de transfender: De bandito met hydraulica: De camper heeft een paintjob van de missie"Are You Going To San Fierro?"!: De camper in de transfender: De Linerunner bij de transfender(iets te groot voor de shop ): De Linerunner met hydraulica : De hotknife in de transfender: Bewerkt: 25 juni 2006 door mickey Reageren
[Baz] Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Mickey! dit is echt leuk!!! Ik zit de hele dag alles te veranderen ! Ga door, verzin meer opties! Baz Reageren
mickey Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 De belemmering uit de main is eruit gehaald, je kan nu ook emergency voertuigen modden : De brandweer wagen en politie wagens volgen. @Baz: Ik ga het eerst proberen zo veel mogelijk voertuigen te modbaar te maken, daarna zal ik proberen de functies uit te breiden.Oh ja, daar voor ga ik nog de vliegtuigen modbaar maken. Reageren
kees1991 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ik vint het vet cool aleen bij die motors werkt aleen het verfen werkt. die hydralink werkt niet maar goet dat maakt niet so veel uit ik vint het wel heel cool aleen u wil fliegtuigen mod baar maken maar dat heeft geen nut want je kunt tog nooit een fliegtuig (heel) in een garage krijgen ? Reageren
mickey Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Dat is wel waar, maar je kan het altijd proberen. Misschien laat ik het wel zitten. Greets, Mickey Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ga je ook nog spoilers, velgen, hoods, sideskirts enz. bij die politie enzow? zou echt vet zijn !!! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hey, Ziet er echt toppie uit! Ik hoop dat je nog verder gaat met meerder auto's enz.. Mijn complimenten Reageren
EXIT Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 je gaat de vliegtuigen ook doen heb ik gelezen maar hoe ga je die vliegtuigen in de transfender krijgen? Reageren
mickey Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 @Tectron: Ik kijk eerst wel welke vliegtuigen/helikopters in de transfender passen. Die worden dan alleen modbaar. @Puma: Ik weet niet of het standaard mogelijk is, maar ik doe mijn best. Reageren
coz Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 met een klein duwtje van een monster truck - je krijgt hem er alleen niet uit beetje kunnen vliegen dan moet dit - lastig maar te doen - zijn alleen die lakschade bij het uitgaan is zo jammer Reageren
mickey Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik hou het maar bij alleen de sparrow: Het is alleen zo vervelend om hem eruit te krijgen, dat je heli bijna altijd kapot is. Greets, Mickey Reageren
Jack89 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik hou het maar bij alleen de sparrow:Het is alleen zo vervelend om hem eruit te krijgen, dat je heli bijna altijd kapot is. Greets, Mickey Je kunt natuurlijk ook eerst de gewenste vliegtuig of heli in de grote garage spannen met daarbij de mogelijkheid dat ie niet kapot gaat. Zo kun je hem zonder te slopen tunen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.