Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kun je niet de Marker van Transfender in de Hangar in Verdant Meadows plaatsen.

Dan past alles erin.

Behalve de Andromada, en nog ene.

Als dat kan, zou het echt wel Vet zijn !!!

:klap: KUTGW :klap:

Tales :cya:

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mickey

10

• [Baz]

4

• kees1991

2

• GTA Fanaat

2

Geplaatst:

waar staat de sparow eigelijk ? ik kan hem nergens vinden. en als ik een motor wil modden dan loop die vast aleen niet bij de kleuren en bij de bass boxen en hydraudys werkt niet. maar verder met alle ander autos is wel cool

Geplaatst:

ik heb hem op mijn site en mijn host gezet zodat iedereen hem kun downloaden!!! :)

hier de link naar mijn site: MHAGTA

(alleen geregistreerde members kunnen downloaden)

aangezien gtagames hun download database inzending niet meer werkt ofzo kunnen best op mijn host geplaatst (als de admins daar akkoord mee zijn :) )

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

v0.3 is nu beschikbaar!

Met onder andere:

tuneableambulance4sm.jpg

tuneablecopcarla2eb.jpg

tuneablecopcarru2fy.jpg

tuneablecopcarsf5kj.jpg

tuneablecopcarvg1yf.jpg

(Directe (!)) download link (v0.3)is nu beschikbaar. Zie de eerste post.

Greets,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Geplaatst:

Hey, Owned man, alleen bij ambulance staat het verkeertensom( die tekst) maar verder echt lache!! KUTGW

Geplaatst:

@Baz: Bedoel je de tekst voorop de amublance?

Ja dat klopt. :schater:

Dat hoort namelijk zo.

Greets,

Mickey

Geplaatst:

@Baz: Geeft niet hoor. ;)

@Iedereen: Ik ben bezig met Puma's vraag om spoilers op politie auto's te maken.

Ik hoop zo snel mogelijk screens te posten.

Geplaatst:

Een tip vor Politieauto's in SF/LS.

Deze hebben het zelfde model als de Premier en de Taxi. En deze twee zijn volledig te tunen. Misschien dat je hiermee wat kan :)

Geplaatst:

Mickey, ik denk dat jij eerder de dummy's moet plaatsen op de auto's voor de spoilers enz... zodat ze kunnen werken enz..

Geplaatst:

vette mod ga meteen downloaden :Y

en zo nu en dan kom ik wel weer is kijken hoe het verder gaat hier zet hem wel ff onder m'n favorieten :puh:

Geplaatst:
Hey, Owned man, alleen bij ambulance staat het verkeertensom( die tekst) maar verder echt lache!! KUTGW

Ffkes voor de duidelijkheid, het heeft een reden dat die tekst verkeertes om staat.

Als je namelijk in je achteruit kijk spiegel kijkt zie je de tekst Ambulance wel goed. Dat komt omdat je in een spiegel kijkt naar de tekst op je shirt ook de tekst andersom ziet. Daarom zetten ze de tekst op de Ambulance verkeertesom zodat je het in je achteruitkijk spiegel wel correct ziet ;).

Geplaatst:

maar je moet inderdaad nog wel dummies voor die spoilers op bepaalde auto's maken, anders crasht het spel.

en hoe heb je die Ambulance en die politiewagens erin gekregen? die -1 in een 0 veranderen in de vehicles.IDE en een carmods regel maken werkt niet bij mij. ik ben al tijden bezig om de Patriot erin te krijgen....

Geplaatst:

Ik heb dummy's geplaatst voor spoilers op de Los Santos police car:

copcarlaspoilersr8.jpg

Alleen is er een bug, de achterlichten van de wagen zijn doorzichtig. :?

Greets,

Mickey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...