.Sharingan Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Kun je niet de Marker van Transfender in de Hangar in Verdant Meadows plaatsen. Dan past alles erin. Behalve de Andromada, en nog ene. Als dat kan, zou het echt wel Vet zijn !!! KUTGW Tales Reageren
kees1991 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 waar staat de sparow eigelijk ? ik kan hem nergens vinden. en als ik een motor wil modden dan loop die vast aleen niet bij de kleuren en bij de bass boxen en hydraudys werkt niet. maar verder met alle ander autos is wel cool Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 zo dat is effe gaaf zeg! mooi werk Reageren
SWYV Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ik heb hem op mijn site en mijn host gezet zodat iedereen hem kun downloaden!!! hier de link naar mijn site: MHAGTA (alleen geregistreerde members kunnen downloaden) aangezien gtagames hun download database inzending niet meer werkt ofzo kunnen best op mijn host geplaatst (als de admins daar akkoord mee zijn ) Reageren
mickey Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) v0.3 is nu beschikbaar! Met onder andere: (Directe (!)) download link (v0.3)is nu beschikbaar. Zie de eerste post. Greets, Mickey Bewerkt: 11 juli 2006 door mickey Reageren
[Baz] Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hey, Owned man, alleen bij ambulance staat het verkeertensom( die tekst) maar verder echt lache!! KUTGW Reageren
mickey Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 @Baz: Bedoel je de tekst voorop de amublance? Ja dat klopt. Dat hoort namelijk zo. Greets, Mickey Reageren
[Baz] Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 oke, nooit op gelet, ik denk ik maak s een slimme opmerking, maar nee hoor:P Reageren
mickey Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 @Baz: Geeft niet hoor. @Iedereen: Ik ben bezig met Puma's vraag om spoilers op politie auto's te maken. Ik hoop zo snel mogelijk screens te posten. Reageren
ikt Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Een tip vor Politieauto's in SF/LS. Deze hebben het zelfde model als de Premier en de Taxi. En deze twee zijn volledig te tunen. Misschien dat je hiermee wat kan Reageren
SWYV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Mickey, ik denk dat jij eerder de dummy's moet plaatsen op de auto's voor de spoilers enz... zodat ze kunnen werken enz.. Reageren
jeffrey_st33low Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 vette mod ga meteen downloaden en zo nu en dan kom ik wel weer is kijken hoe het verder gaat hier zet hem wel ff onder m'n favorieten Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Hey, Owned man, alleen bij ambulance staat het verkeertensom( die tekst) maar verder echt lache!! KUTGW Ffkes voor de duidelijkheid, het heeft een reden dat die tekst verkeertes om staat. Als je namelijk in je achteruit kijk spiegel kijkt zie je de tekst Ambulance wel goed. Dat komt omdat je in een spiegel kijkt naar de tekst op je shirt ook de tekst andersom ziet. Daarom zetten ze de tekst op de Ambulance verkeertesom zodat je het in je achteruitkijk spiegel wel correct ziet . Reageren
Timpo Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 maar je moet inderdaad nog wel dummies voor die spoilers op bepaalde auto's maken, anders crasht het spel. en hoe heb je die Ambulance en die politiewagens erin gekregen? die -1 in een 0 veranderen in de vehicles.IDE en een carmods regel maken werkt niet bij mij. ik ben al tijden bezig om de Patriot erin te krijgen.... Reageren
mickey Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik heb dummy's geplaatst voor spoilers op de Los Santos police car: Alleen is er een bug, de achterlichten van de wagen zijn doorzichtig. Greets, Mickey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.