Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Dit is écht vet, Mickey! Ga zo door! Reageren
Timpo Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Alleen is er een bug, de achterlichten van de wagen zijn doorzichtig. Greets, Mickey ik weet niet welk modelprogramma jij gebruikt, maar in ZModeler kun je in Faces of Polygon mode de achterlichten apart selecteren, (select: single/separated) op selected mode onderin drukken en dan kun je ze loshalen van het chassis. (modify: submesh: detach) zet in de settings van detach alleen het bovenste puntje aan. als je ze dan loshaalt en in de hierarchie laat staan onder chassis_dummy zou het probleem opgelost moeten zijn. heb je nog geen bugs dat het interieur niet door het achterraam wordt weergegeven? das dezelfde oplossing. ik weet niet hoeveel ervaring je ermee hebt, anders post ik wel een plaatje ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.