koenww Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 hoe moet je alweer sprinten op een fiets?? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 hoe moet je alweer sprinten op een fiets?? Als je het spel op de PC hebt, dan sprint je door 'W' snel achter elkaar in te drukken. Voor de PlayStation weet ik het niet, dan zul je even moeten wachten op een volgend antwoord... Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 hoe moet je alweer sprinten op een fiets?? Als je het spel op de PC hebt, dan sprint je door 'W' snel achter elkaar in te drukken. Voor de PlayStation weet ik het niet, dan zul je even moeten wachten op een volgend antwoord... Bij Playstation moet je X snel achter elkaar in drukken . Dan sprint hij ook. En voor de Xbox ga je even moeten wachten op het volgende antwoord. Verder had je ook de zoekfunctie kunnen gebruiken. Dan had je dit ook wel gevonden. Of onze walktrough. Wikigta.org. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 hoe moet je alweer sprinten op een fiets?? Als je het spel op de PC hebt, dan sprint je door 'W' snel achter elkaar in te drukken. Voor de PlayStation weet ik het niet, dan zul je even moeten wachten op een volgend antwoord... Bij Playstation moet je X snel achter elkaar in drukken . Dan sprint hij ook. En voor de Xbox ga je even moeten wachten op het volgende antwoord. Verder had je ook de zoekfunctie kunnen gebruiken. Dan had je dit ook wel gevonden. Of onze walktrough. Wikigta.org. en hier het volgend antwoord moet je achter elkaar de right trigger indrukken om ons te bedanken doe dat maar in de volgende post Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.