gammie_ Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Hallo leden, Ik heb drie vraagjes: 1. Kun je met een auto die zo omhoog kan ook toeteren? 2. Ooit in een missie ging cj met een vrouw om, later dumpte ze hem volgens mij heet ze iets van Caterina, kun je daar mee date? (ze belt cj ook steets) 3. Als je een gang heb kan je hem dan ook weer dumpe? Alvast Bedank Grz Reageren
Kraay Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 1. Nee, als je hydraulics hebt kun je niet toeteren 2.Catalina. Nee, die verkering is verbroken, Cataline heeft nu iets met Claud(Personage waarmee je in GTAIII speelt) 3.Als je gangmembers geselecteerd hebt, meot je gewoon zonder hun wegrijden/doodschieten dan ben je ervan af. Maar je kunt niet uit Groovestreet stappen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) 1-Nee. 2-Nee. 3-Ja met H. Kraay is me 15 seconden voor. Bewerkt: 24 juni 2006 door Roy S Reageren
Mats Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 leg eens beter uit..: een auto die omhoog gaat? M.ats.- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Hallo leden,Ik heb drie vraagjes: 1. Kun je met een auto die zo omhoog kan ook toeteren? 2. Ooit in een missie ging cj met een vrouw om, later dumpte ze hem volgens mij heet ze iets van Caterina, kun je daar mee date? (ze belt cj ook steets) 3. Als je een gang heb kan je hem dan ook weer dumpe? Alvast Bedank Grz 1) Nee je kan niet met hydraulics toeteren. 2) Nee dat is slechts een personage uit het spel. Ze kwam ook voor in GTA III. Ze belt je steeds omdat je dan waarschijnlijk nog missies moet doen of hebt openstaan. >Hier< vind je alle vriendinnen van CJ. 3) Je maakt een gang door een geweer te pakken met je RMB op iemand te richten en dan op 'G' of 'H' te drukken. Zo kom je er ook weer vanaf, maar dan moet je de toetsen even inhouden. Ze lopen dan vanzelf weg! Bewerkt: 24 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Oke Bedankt weet ik het ook weer ps: Mats ik bedoelde hydraulics staat in kraay's berichtje Bewerkt: 24 juni 2006 door gammie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Je weet wel mats. Wippen met je auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.