Lella Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Hey, Is het zo dat als je alle bedrijvenmissies van Vice City hebt gedaan, je dan pas de eindmissie kan spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Hey,Is het zo dat als je alle bedrijvenmissies van Vice City hebt gedaan, je dan pas de eindmissie kan spelen? Ja volgens mij klopt dit, ik heb het ergens gehoord. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het waar is. Maar je komt vanzelf wel een keer bij de eindmissie, al zou het dan zonder of met bedrijvenmissies zijn. Ik geloof dat je ze wel eerst allemaal moet afronden, maar ik kan het fout hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lella Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Hey, Is het zo dat als je alle bedrijvenmissies van Vice City hebt gedaan, je dan pas de eindmissie kan spelen? Ja volgens mij klopt dit, ik heb het ergens gehoord. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het waar is. Maar je komt vanzelf wel een keer bij de eindmissie, al zou het dan zonder of met bedrijvenmissies zijn. Ik geloof dat je ze wel eerst allemaal moet afronden, maar ik kan het fout hebben. Hmm okay. Nou ja, ik laat het nog wel weten op deze topic als het zover is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Ik heb het volgende op wikigta gevonden. Het schijnt dat je dus minimaal 5 bedrijven in bezit moet hebben om de slotmissies te kunnen spelen. Ik weet dat je Print Works nodig hebt en Interglobal Films heb je ook nodig. Ik weet alleen dat je The Malibu Club niet nodig hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Ik heb het volgende op wikigta gevonden. Het schijnt dat je dus minimaal 5 bedrijven in bezit moet hebben om de slotmissies te kunnen spelen. Ik weet dat je Print Works nodig hebt en Interglobal Films heb je ook nodig. Ik weet alleen dat je The Malibu Club niet nodig hebt. Ja, idd je moet minimaal 5 bedrijven hebben. Maar om de slotmissies te doen dacht ik ook dat je enkele zijmissies moest doen. Veel succes. Edit: Dit vond ik ook nog op Wikigta: Om de laatste missies van de storyline te kunnen spelen, moet je alle missies van vier willekeurige bedrijven hebben voltooid, en de missies van de Print Works. Bewerkt: 24 juni 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.