nuke_obelisk Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ik heb ontdekt dat als je in de missie stowaway in het vliegtuig rijd da je dan een cutscene krijgt. ik weet niet of het al bekend is maar als je meteen uit het vliegtuig stapt nadat je erin gaat krijg je een ander einde dan dat je er later uitstapt. namelijk dat je op een rare manier boven op een auto valt en dat die helemaal indeukt. ik weet nie of het bij iedereen zo is of dat het gewoon stom geluk was en ik zou graag willen of iemand hier een screen van kan maken omdat mijn computer op een of andre manier helemaal geen! plaatjes meer laat zien... ik wst nie zeker of dit een ee was ik dacht van nie. dus hak em maar hier gepost. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Hmm, ik geloof het niet helemaal, vooral omdat je geen screen hebt. Ik kijk zelf wel even nu, en dan edit ik m'n bericht wel of het wel of niet waar is. Ja! Het klopt! Als je vroegtijdig uit het vliegtuig springt, zul je naar beneden vallen, bovenop een auto. In dit geval was het een Admiral. Je bent uiteraard wasted, en de auto raakt ernstig beschadigd. (Banden lek, deuren eruit, bumpers kapot). Hier een screen: *Foutje met screen opgelost*. Niet superduidelijk, het was nogal donker. Maar het is dus waar. Bewerkt: 24 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) dus t klopt s kijken of ik nog meer van zo'n dingen kan vinden in andere missies. Bewerkt: 24 juni 2006 door nuke_obelisk Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Leuk gevonden, ik wist het nog niet. Ik heb het ook geprobeert. Hier is een iets betere screen voordat je de auto raakt. Bewerkt: 24 juni 2006 door HerrieM Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) Ja, dit wist ik al een hele tijd. Ik vind het wel grappig om te doen, eventjes zoner parachute uit het vliegtuig springen en volop op een auto belanden. Ik vind het vooral grappig dat je dan ook nog een mens ziet weglopen, en die merkt dan helemaal niets van dat er iemand volop op d'r auto knalt. Bewerkt: 24 juni 2006 door Pietje II Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Maf! Is me nog nooit opgevallen!! Alleen dat als ik met een wapen schoot het vliegtuig ontplofte, maar dat was al bekend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.