Jump to content

General Lee vs Synchro

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort onderwerp: Signature

Size onderwerp: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M

jlo5iz.png

Zodra je de signature hebt ingeleverd kan de battle meteen van start gaan.

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

@ gta ripper, het duurt mij wat te lang, en ik wil zo langzamerhand wel eens met de battle beginnen.

Dus wie wil er tegen mij?

Geplaatst:

Leuk dat je meedoet, Nicsan.

Hier zijn onze signatures:

General Lee

jlo5iz.png

Nicsan

riddersig0mm.jpg

Nicsan, veel succes, het stemmen duurt tot 30 juni.

Geplaatst:
Ik doe mee met deze sig :

(sig)

Denk eraan één battle tegelijk. Je bent in dit topic al bezig een battle aan te gaan. Zorg eerst voor je eigen topic, ga later pas tegenstanders zoeken of weer een battle-topic aanmaken.

Geplaatst:

Oke, dan ga ik tegen jou. :)

Synchro

stealth25ee0bz.png

General Lee

jlo5iz.png

Synchro, veel succes. Stemmen kan tot 30 juni.

Geplaatst:

Het is nu al 5 uur later, en nog geen één stem. :-(

Dus...

Geplaatst:

Ik stem op Synchro. De tekst vind ik mooier en het lijkt me dat er er meer aan gedaan is. Die zwarte lijnen zijn ook mooi.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem op Synchro. De tekst vind ik mooier en het lijkt me dat er er meer aan gedaan is. Die zwarte lijnen zijn ook mooi.

Helemaal mee eens. Je hebt er heel mooie effecten toegevoegd.

Mijn stem gaat ook naar Synchro

Bewerkt: door Merticus XVII
Geplaatst:

Het enige wat me een beetje tegenvalt aan de signature van Synchro is de border. Maar dat heb ik die sig al een keer gerate in de showroom. Verder vind ik hem echt fantastisch, nog steeds... Die signature van General Lee vind ik ook wel wat hebben, maar hij komt me iets te leegjes over. Wel is hij keurig afgewerkt, en valt er weinig over aan te merken. Beide hebben een mooie signature in elkaar gezet.. :Y

Puur op smaak gaat mijn stem toch naar Synchro..

Succes nog jongens.. :klap:

Geplaatst:

Lastig, want Synchro heeft hele mooie effecten bij rijn render, en General Lee heeft mooie warme kleuren. Nogmaals erg lastig, die van GL vind ik denk ik niet zo mooi want J.Lo staat ligt een een nogal rare houding. De achtergrond is wat aan de lichte kant, misschien wordt hij wat kleurvoller als je het contrast wat hoger zet.

Schnchro heeft een prachtige render, maar de achtergrond valt me een beetje tegen; zonder C4D zou ik hem mooier vinden.

Ik stem op Synchro, die render vind ik het mooiste van zijn hele signature :) .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...