thugkai Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 11. What role have trolleys (trams)? Can we use others public service vehicles like airplanes and boats? - (lefantome) / GTAnetwork.it ROCKSTAR: They function as public transport, which CJ can use. The train is the other public service you can ride around the state dus kan je zou niet kapen of stelen en gebruiken of wel?? want ik snap het antwoord niet helemaal! Reageren
Trax Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Ik heb dit vertaald, en die komt vandaag nog op GTAGames Reageren
thugkai Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 ow oke , maar kan je ef snel zeggen ook of het kan gebruiken of niet , want ik moet zo weg , en ik wil het egt graag weten , ? Reageren
Trax Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Er staat niets over stelen in. Je kan met een Tram en Trein door de staat rijden. Reageren
victor88 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 op een andere site stond dat je een tram kon kapen Reageren
killerbee Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 volgens mij kan je dat ook en de trein kan je ook kapen geloof ik alleen de grote vliegtuigen niet volgens mij Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 grappig met de tram rijzen echt wat voor mij ben lui ik hou liever van snel vervoer B) btw:zijn er echt illegale street races?? ik heb er ergens over gelezen maar weet niet of het waar is! Reageren
victor88 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 het zal vast wel had je ook bij VC Reageren
Pete-R Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Lijkt mij wel leuk lekker in een tram door gta san andreas Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 heel SA? wauw dan ben je wel een maand of 2 ermee bezig als je de tram volgt tot het eindpunt, iemand die het wil proberen? viel gluck darmit :lol: Reageren
Q Dude Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 heel SA? wauw dan ben je wel een maand of 2 ermee bezig als je de tram volgt tot het eindpunt, iemand die het wil proberen? viel gluck darmit :lol: Nee alleen San Fierro. btw:zijn er echt illegale street races??ik heb er ergens over gelezen maar weet niet of het waar is! Ja klopt dit heb je waar schijnlijk in mijn post gelezen in het topic wat kunnen we halen uit update 3 en trailer 3. Ik heb namelijk op de officieele site gezien dat er s'nachts waarschijnlijk streetraces worden gehouden op de snelweg. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 zo vet kom jij ff met je getunde auto aan net need for speed underground (2) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 alleen s'nachts waarom niet overdag op een oud verlaten industrie terrein dat is voor mij meer .......sportief zo worden ze niet voorby geblazen Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ja kaap gewoon de tram en rij rond misschien vind je nog geheime plaatsen die je niet kende Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.