thugkai Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2004 de tram kan je niet kapen:S Reageren
RGA Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 waar kan je straatracen (welke snelweg??) Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Zijn er in los santos nog straatraces. Reageren
nofx Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 de trein kun je kapen, is wel chiq Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Kan je hem ook opblazen?? Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Kan je hem ook opblazen?? Volgens mij niet. Je kan wél ontsporen :lol: Reageren
michiel1987 Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 help please wie weet waar de vliegschool is:P omg weet ut egt niet en ben al in las venturas! Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 help please wie weet waar de vliegschool is:P omg weet ut egt niet en ben al in las venturas! Bij de aircraft graveyard. Je moet alleen wel de airstrip daar kopen, en om die te kunnen kopen moet je een bepaalde missie doen neem ik aan. Ik Ben net in LV gearriveerd, maar de airstrip is nog niet te koop. Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Hoe ontspoor je zo'n trein dan? gewoon hard er op af raggen met een vrachtwagen bijvoorbeeld? Reageren
Heemskerk Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) hoe pak je een tram dan? want als ik er bij ga staan en ik wil, net zoals bij een auto, erin stappen kan dat neit. hoe kan het dan wel? en hoe kan je streetraces doen? Bewerkt: 27 september 2006 door Heemskerk Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik denk niet dat je veel antwoord hoeft te verwachten van bovenstaande leden, want de laatste post was van 5 november 2004. Graag even naar de datum kijken voordat je ergens post alsjeblieft..... Reageren
Heemskerk Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 maar hoe krijg ik dan antwoord op mijn vraag? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Nou, over het pakken van de tram kunnen we kort zijn: helaas zijn er in SA géén mogelijkheden om iets met de tram te doen. Daar heb je dus niets aan. En de streetraces vindt je ==> HIER <==. Volgens mij komen ze beschikbaar na de missie "Monster". In ieder geval rond de periode dat je van San Fierro naar de Desert gaat (en de missies van Mike Toreno moet gaan doen). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.