-Niels- Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Bestaan er ook programma's om filmpjes op te nemen uit een spel? Ik ken Fraps alleen die maakt het bestand dan héél erg groot en dat wil ik niet. Is er een manier om die dan te verkleinen? Of zijn er andere programma's die lichter zijn qua MB's? Alvast bedankt! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Je kan grote bestanden van Fraps verkleinen door middel van DIVX. Je zet hem dan om naar DIVX door er een DIVX codec op te zetten. Het programma waarmee je een DIVX codec op je video bestanden kan zetten heet 'Dr. DIVX'. Waarschijnlijk kan je wel een trial downloaden op DIVX.COM. Reageren
-Niels- Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Je kan grote bestanden van Fraps verkleinen door middel van DIVX.Je zet hem dan om naar DIVX door er een DIVX codec op te zetten. Het programma waarmee je een DIVX codec op je video bestanden kan zetten heet 'Dr. DIVX'. Waarschijnlijk kan je wel een trial downloaden op DIVX.COM. Hartelijk bedankt, ik ga het direct uitproberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.