Synchro Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Rate ze. Ik doe niet altijd dezelfde stijl. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 1. Een leuk formaat voor signature, ook een passende tekst. De effecten die erin zitten verwerkt zijn ook heel mooi. 9,5/10 2. Mooie lichteffecten en leuke een achtergrond. Ik vind de teksterop iets minder, ik vind dat de tekst "Dylan" hetzelfe moet als "prayin". Want nu heeft "prayin" een schaduw effect en "Dylan" niet. 7,8/10 3. Tupac is heel vaag te zien, door de blauwwitte layer over hem heen. Erg orgineel. Die "pixelrondjes" op de achtergrond zijn ook leuk bedacht. 8/10 4. Goed kleurgebruik en mooie brushes. Simpel maar mooi! 8,5/10 5. Deze vind ik niet zo heel mooi, ik weet niet precies waarom. Je heb wel goede effecten gebruikt. 6/10 6. Veel kleine details en effectjes die het geheel afmaken. Mysterieuse render en goed gebruik gemaakt van layers. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.