Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Ik was laatst in LV, en ik zag een slamvan. Hij begint te toeteren als ik voor hem ga staan, ik sleep hem uit de auto, wil op toeteren drukken, begint hij omhoog te veren!!! Dit klopt niet, wel dan?? Reageren
Achille Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Jawel, Dat is de H van Horn, maar als je in een lowrider zit kan je niet toeteren en dan is de H van Hydrolics. Je kan ook met Numpad 2, 4, 6, 8, gebruiken om te lowriden.. Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Nee, dat bedoel ik niet. Dit bedoel ik: Dat de lowrider voor ik hem uit de auto sleepte wel toeterde, en ik druk zelf op toeteren, begint hij te veren. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) , Ja, dit heb ik ook al vaak gehad. Dit is omdat 'gewone brave burgers' niet zo met hun veren gaan 'spelen'. Als je voor een auto gaats taan toeteren ze zoiezo, en het zou een beetje raar zijn moest hij dan ineens omhoog gaan. Het is dus gewoon omdat er een burger inzit. Als jij er dan ingaat zitten kan je niet toeteren, maar alleen veren. Niks om je zorgen over te maken dus. Veel plezier verder met het spelen van San Andreas ! Velaro. @TQM: Dit kan zijn ja. Bewerkt: 25 juni 2006 door Velaro Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Thnx!!! (maar het blijft maf) Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Als je hem ingedrukt houd gaat ie wel toeteren als het goed is Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Echt?? Dan ga ik dat zo uitproberen!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.