the master gamer Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 Moet je om een winkel te beroven,, alle 4 de pakjes krijgen of mag het er ook een zijn ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 Nee, 1 pakje geld is al genoeg hoor Klik hier voor meer informatie over de Robberies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 Idd, als je 4 pakjes hebt heb je al 4 cops achter je aan, beetje erie Y55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 Fout! 1 pakje = niks 2 pakjes = 1 ster 3 pakjes = 2 sterren 4 pakjes = 3 sterren Je krijgt dus maar drie sterren als je alles doet, 2 als je 3 doet, enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetty Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 ja maar als ik men wapen loslaat en wil weglopen drukt hij een alarm in en heb je toch al 2 sterren kan je dit voorkomen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Nee dit kan je niet vooroorkomen, dit is meestal gewoon zo, soms heb je geluk en gaat het alarm niet af, maar als je slim bent, zet je gewoon een auto voor de shop neer zodat je gelijk weg kan rijden, en zorg dat je ergens onderweg een bribe op kan pakken, zodat je wanted level minder wordt. Bewerkt: 1 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 je kunt hem ook neer schieten. Dan gaat het alarm niet af! medion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Ja maar dan telt het dacht ik niet mee als een echt Roberrie, je moet hem overvallen, niet neerschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Als je geen politie en alarm wil moet je het volgende doen: Neem een Shotgun (maakt niet uit welke) of Python Zet de crosshair op de verkoper Wacht tot er 1 pakje op de toonbank ligt Knal hem nu neer met je Shotgun/Python Met een beetje geluk heb je geen sterren en is er geen alarm afgegaan. Soms kan je 1 ster politie krijgen, maar dat is alleen als ze in de buurt zijn . @~Mario~: Zo is het verder wel een Robbery, je hebt hem wel overvallen en daarna neergeknald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 wat is een crosshair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Dat richtrondje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik dood de winkelier voor ik het geld pak, dat doe ik zo'n 5 keer in 1 dag. Zo kun je snel rijk worden en het is leuk om te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Dat richtrondje. bedankt!! Bewerkt: 16 augustus 2006 door 1q1a1z Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.