Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 ik hab de video-tut van wazuup gevolg elk stapje maar nu dat mijn moddel in-game is heb ik een brobleem het moddel staat er wel want ik bots er tegen en kan er op staan maar ik zie het niet ik denk dat het iets is met de .txd maar ik zou niet weten wat ...... HELP HELP HELP HELP HELP !!!! Reageren
mickey Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 @ Hydra: Ik heb dit ook gehad, een hele lange tijd zelfs. Uiteindelijk ben erachter gekomen wat er fout was( Blaster ) Hoe op te lossen: Open je txd met txdworkshop en klik op het uitklap scherm waar als het goed is san andreas staat. Klik GTAVC aan en save je txd.Klik daarna (weer in het uitklapscherm) san andreas aan en save hem weer. Dan zou hij als het goed is moeten werken. Als hij niet werkt, is er iets mis met je model of met je scripts. Greets, Mickey Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) ik ben bezig met het te proberen ! GELUKT !!!!!!!!!!! MIJN EERSTE MODDEL IN-GAME NU NOG MET DE CORORDINATIES PRUTSEN WANT HIJ ZIT EEN BEETJE TE VEEL IN DE GROND IK POST NOG WEL EEN SCREEN !!!! Bewerkt: 25 juni 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 2135423242135452354 maal sorry VOOR DE DUBBELPOST MAAR ANDERS ZIEN JULIE MIJN HUISJE NIET voila zonder bugs in-game de textures zijn wel lelijk maar het is altijd nog maar mijn eerste moddel rate hem eff. screen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.