Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 2 vraagjes over de Andromada:

1) Ik heb de andromada gespawnt, maar waar vind je hem??

2) Kunnen er ook voertuigen in de Andromada, want de achterklep kan open.

Geplaatst:

Vraag 1 weet ik niet maar vraag 2 wel: Er kunnen jammergenoeg geen voertuigen in het zou wel leuk zijn maar het kan helaas niet.

Geplaatst:

1-Als je hem met de Noobmode spawt op de pc dan staat tie voor of naast je op de ps2 of xbox weet ik het niet.

2-Nee dat is onmogelijk.

Geplaatst:
Ik heb 2 vraagjes over de Andromada:

1) Ik heb de andromada gespawnt, maar waar vind je hem??

2) Kunnen er ook voertuigen in de Andromada, want de achterklep kan open.

1) Waarmee heb je hem gespwant? Ik zou als ik jou was de N00bmode downloaden, dan spawnt hij recht voor je neus. En dus niet ergens waar jij hem niet kan vinden. Gebruik je misschien een carspawn editor(ofzo) en dat hij dan in een garage spawnt, dit heb ik ook wel eens.

2) Nee ik weet wel zeker dat niks open kan op de deur na, om erin te komen. Misschien zijn daar mods voor maar het lijkt me sterk.

Geplaatst:

Ik gebruik de CarSpawner, en die spawnt alles recht voor je neus. Wel jammer dat er niks in kan...

Geplaatst:
Ik gebruik de CarSpawner, en die spawnt alles recht voor je neus. Wel jammer dat er niks in kan...

Ga gewoon op een grote, lege plek staan, zoals een vliegveld. Spawn hem, en hij staat recht voor je neus. Op een lege plek is het makkelijker, omdat je hem dan ook nog weg krijgt.

Veel plezier ermee!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...