Jump to content

tip om alle straatraces te winnen


supersjaak

Recommended Posts

pik in foxter air base een tank en gaa voor de andere staan overdwars en schiet op de autos dan wordt er meteen afgeschoten wie door de kogels niet geraakt knalt tegen je tank aan en ontploffen ze en dan kun je rustig de rece afmaken :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is handig maar voor de mensen die niet cheaten die moeten er 1 stelen bij 6 sterren of 90 packages hebben :) Maar ik ken ook een truc met cheats:

Pak een auto ga naar de race, als je start stap je uit en dan doe je de vernietig alle auto's code, pak een nieuwe auto en je kan de race rustg afmaken! :lol: :ph34r:

Hoe ik de races heb gewonnen zonder cheats:

Gewoon de hotring pakken (als je 3 of alle 4 de lijsten met 'wanted cars' klaar hebt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zo kan het ook ja, maar ik ga toch voor dat laatste van 8-ball, gewoon zonder cheaten met een hotring(bij mij een ferrari F-40 :puh: ) de race rijden, is toch ook vet simpel. Het verkeer en de lantaarnpalen zijn irritanter dan die drie tegenstanders. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

SUPERSJAAK heb je daar mss een screen van? ;)

(begrijp het nie echt) <_<

Hij bedoelt dat je met je tank voor de auto's moet gaan staan die willen vertrekken en als je dan schiet met je kanon dan rijden ze tegen je aan en dan ontploffen hun en kun jij de race op je dooie gemakkie afrijden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje saai om de races zo te winnen....

De tanks in Vice city en Gta 3 vind ik opzich niet zo bijzonder

ik vindt die tanks ook niet egt mooi hoor maar als je het zonder cheats doet is het toch aardig goed :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

met de hotring racer gaat het makkelijk of met zon politieauto (met sirenes aan) zo doe ik het!

en bij de garage, daar ergens bij het vliegveld, die je kan kopen... daar beneden kan je autos inleveren en zo, en daar staat ook zon roze vlek voor missies... ga daar in staan, je kijkt gelijk naar de kaart. Selecteer een straatrace en druk op "toeteren" dan moet je een snelle auto pakken en naar de start rijden!

Bewerkt: door asperitas
Link to comment
Delen op andere websites

pik in foxter air base een tank en gaa voor de andere staan overdwars en schiet op de autos dan wordt er meteen afgeschoten wie door de kogels niet geraakt knalt tegen je tank aan en ontploffen ze en dan kun je rustig de rece afmaken :lol:

dommm... want bij die missie: " The Driver" kan je die tank niet pakke.

1 je moet in je auto bliven zitten..

2 als je die man kilt in de auto is het MISION FAILED!

dus... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dommm... want bij die missie: " The Driver" kan je die tank niet pakke.

1 je moet in je auto bliven zitten..

2 als je die man kilt in de auto is het MISION FAILED!

dus... ;)

Het gaat hier over de straatraces van de Sunshine Garage, niet over de race tegen Hilary.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje saai om de races zo te winnen....

De tanks in Vice city en Gta 3 vind ik opzich niet zo bijzonder

ik vindt die tanks ook niet egt mooi hoor maar als je het zonder cheats doet is het toch aardig goed :rolleyes:

Nee vin je het gek nou je die van gta sa heb gezien? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...