supersjaak Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 pik in foxter air base een tank en gaa voor de andere staan overdwars en schiet op de autos dan wordt er meteen afgeschoten wie door de kogels niet geraakt knalt tegen je tank aan en ontploffen ze en dan kun je rustig de rece afmaken :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 Dat is handig maar voor de mensen die niet cheaten die moeten er 1 stelen bij 6 sterren of 90 packages hebben Maar ik ken ook een truc met cheats: Pak een auto ga naar de race, als je start stap je uit en dan doe je de vernietig alle auto's code, pak een nieuwe auto en je kan de race rustg afmaken! :lol: :ph34r: Hoe ik de races heb gewonnen zonder cheats: Gewoon de hotring pakken (als je 3 of alle 4 de lijsten met 'wanted cars' klaar hebt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 Je kan ook gewoon zorgen dat het leger achter je aankomt en dan een tank pikken dan zorgen dat je geen sterren mee hebt en dan race beginnen dan verrot knallen en dan rustig afmaken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Ja, zo kan het ook ja, maar ik ga toch voor dat laatste van 8-ball, gewoon zonder cheaten met een hotring(bij mij een ferrari F-40 ) de race rijden, is toch ook vet simpel. Het verkeer en de lantaarnpalen zijn irritanter dan die drie tegenstanders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 SUPERSJAAK heb je daar mss een screen van? (begrijp het nie echt) <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 SUPERSJAAK heb je daar mss een screen van? (begrijp het nie echt) <_< Hij bedoelt dat je met je tank voor de auto's moet gaan staan die willen vertrekken en als je dan schiet met je kanon dan rijden ze tegen je aan en dan ontploffen hun en kun jij de race op je dooie gemakkie afrijden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik vind het een beetje saai om de races zo te winnen.... De tanks in Vice city en Gta 3 vind ik opzich niet zo bijzonder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik vind het een beetje saai om de races zo te winnen....De tanks in Vice city en Gta 3 vind ik opzich niet zo bijzonder ik vindt die tanks ook niet egt mooi hoor maar als je het zonder cheats doet is het toch aardig goed :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ik heb gwn eerst die hele grote route uit men kop geleerd en daarna rustig uitgereden, telkens weer eerstes!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Misschien een hele stomme vraag, maar hoe kan je eigenlijk aan die straatraces beginnen, want ik heb alles afgezocht, maar ik kan nergens iets vinden wat op een ingang of zoiets lijk. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 (bewerkt) met de hotring racer gaat het makkelijk of met zon politieauto (met sirenes aan) zo doe ik het! en bij de garage, daar ergens bij het vliegveld, die je kan kopen... daar beneden kan je autos inleveren en zo, en daar staat ook zon roze vlek voor missies... ga daar in staan, je kijkt gelijk naar de kaart. Selecteer een straatrace en druk op "toeteren" dan moet je een snelle auto pakken en naar de start rijden! Bewerkt: 9 november 2004 door asperitas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 pik in foxter air base een tank en gaa voor de andere staan overdwars en schiet op de autos dan wordt er meteen afgeschoten wie door de kogels niet geraakt knalt tegen je tank aan en ontploffen ze en dan kun je rustig de rece afmaken :lol: dommm... want bij die missie: " The Driver" kan je die tank niet pakke. 1 je moet in je auto bliven zitten.. 2 als je die man kilt in de auto is het MISION FAILED! dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 bedankt dankzij jouw is het bij mij ook gelukt :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 dommm... want bij die missie: " The Driver" kan je die tank niet pakke.1 je moet in je auto bliven zitten.. 2 als je die man kilt in de auto is het MISION FAILED! dus... Het gaat hier over de straatraces van de Sunshine Garage, niet over de race tegen Hilary. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Ik vind het een beetje saai om de races zo te winnen....De tanks in Vice city en Gta 3 vind ik opzich niet zo bijzonder ik vindt die tanks ook niet egt mooi hoor maar als je het zonder cheats doet is het toch aardig goed :rolleyes: Nee vin je het gek nou je die van gta sa heb gezien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.