Jenny Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 hallo, ik heb net deze missie(de laatste dus) volbracht en kreeg toen een filmpje gevolgd door de aftiteling. vele dingen heb ik niet gedaan waardoor m'n spel op ongeveer 85% staat. nu vraag ik me af, of er nog iets speciaals gebeurd als je de 100% haalt? is het de moeite waard of is het gewoon voorbij na "end of the line?"? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Het is best wel de moeite waard om het 100% uittespelen je moet dan ook leuke zij-missies spelen en je ontdekt dan ook nieuwe dingen. De beloning voor de 100% vind ik tegenvallen je krijgt een hydra op Sweets dak maar je kan ook gewoon een hydra van je eigen vliegveld halen. En je krijgt een tank maar die kan je ook krijgen maar wel met wat geweld dus is die beloning wel handig. Maar mijn conclusie is dat je het moet proberen want de beloning voor de zij-missies zijn wel best leuk zoals dat je wapens krijgt als je alle gang tags hebt gesprayed. Reageren
Jenny Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 oké... zal maar even verder spelen dan. bedankt voor je reactie Reageren
Goliat Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Voor het geval dat: 100% cheklist Succes Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 mischien is het niet zo bij jou maar bij andere wel als ze de zoekfunctie gebruiken. als je de autoschool nog niet hebt afgmaakt kun je de wangcarsmissies nog niet doen(deze missies moet moet je niet doen om de end of the line missie te kunnen doen,de missies met het groene dollarteken moet je ook niet doen om end of the line te kunnen doen) dus je kan over deze missies gekeken hebben maar je hebt ze we nodig voor de 100% greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.