Lauwtjuh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Heey, Zit er in SA een (motor)crossbaan? Ik ben er nog niet een tegen gekomen. Vind het altijd wel leuk om er overheen te crossen (in VC dan). Reageren
RogierS. Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Ja, volgens mij kan je in één van de stadions motorcrossen. Ik zoek het stadion even op. --- Ja, in het stadion van Las Venturas kan je de "dirtt track" starten. kijk maar eens hier . Volgens mij moet je wel precies op het juiste moment komen, want er zijn twee missies in dit stadion. De dirt track, maar ook de "kickstart", waarbij je moet stunten met je motor om zoveel mogelijk punten te behalen. Succes! Bewerkt: 25 juni 2006 door RogierS. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Niet echt eentje zoals in Vice City maar wel een cross baan in een stadium die in Las Venturas ligt. Er zijn twee evenementen ik leg ze allebei uit: Kickstart: Deze race lijkt veel op die van Vice City in dat stadium je moet allemaal corona,s pakken. Je moet minimaal 26 punten krijgen je kan deze race op dinsdag, donderdag, vrijdag, en zaterdag en zondag. (Je kan in je status waar ook je spieren zitten kijken welke dag het is) Dirttrack: Dit is een echte race je moet tegen 11 andere motorcoureurs racen. Je moet eerste worden je hebt daarvoor 6 ronden. Je kan deze race spelen op Maandag en woensdag. Bewerkt: 25 juni 2006 door S.W.A.T. Reageren
Puma Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 rondgassen en stunten in de quarry (die bouwput) bij las venturas kan ook erg leuk zijn vooral als je met een paar sa-mp aan het spelen bent . Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Inderdaad kan je 'Kickstart' doen, maar er zijn nog meer gelegenheden. Er zijn nog twee crossbanen, eentje waar een motor staat en eentje waar een fiets staat, degene waar de motor staat heet 'NRG 500 Challenge', degene met de fiets heet 'BMX Challenge'. De NRG 500 Challenge staat in San Fierro, vlakbij waar je de Import/Export missies moet doen. Kaartje: (Bij de rode stip) Dat is een drooggelegde plek waar een tanker geparkeerd kan worden. In het gebouwtje zie je een NRG 500 staan, spring erop, en dan begint de missie. Maar natuurlijk kan je er ook voor de lol stunten. De BMX Challenge is in Los Santos, in een skatepark. Het is naast het ziekenhuis. Daar kan je ook prima stunten, zowel met motor als fiets. Bovenaan het heuveltje staan een BMX, spring erop en je begint ook de missie. Veel plezier met stunten! Reageren
Little Mister Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Of je kan ook gewoon keihard door de woestijn gaan racen Het is geen crossbaan, maar toch kan je wel lekker crossen en zo. Want verder heb je geen echte crossbanen dat ik weet. Je hebt trouwens wel ergens op de Mount Chiliad zo'n soort baan. Of je kan in de bossen ook crossen. Reageren
Lauwtjuh Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Bedankt voor de reacties. Weet ik eindelijk waar ik een beetje kan crossen Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 je kan ook bvoorbeeld de mountchilliad op crossen dat is wel leuk en dan eraf gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.