gangster28 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Hey ik heb net Sa:MP er op gezet en de nieuwe exe ook al maar nu als ik met een server wil conecten krijg ik deze fout. Reageren
Alexy Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Heb je versie 2? Dan moet je een downgrade downloaden. Dat kan hier: *klik* LET OP: Als je met een NO-DVD crack speelt, moet je de originele gta_sa.exe weer terugplaatsen, of het spel opnieuw instaleren. Reageren
Azer Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Je krijgt deze error dus wanneer je op "connect" drukt? zo ja, verwijder gta_sa.set (Mijn documenten\GTA San Andreas User Files). De eerstvolgende keer dat je GTA:SA start wordt dit bestand opnieuw aangemaakt (je bent alleen je instellingen kwijt, savegames zullen niet verloren gaan). Post even of dit je probleem verhelpt @reacties van versie 2: Ik las het in een ander topic ook al, die windowserrors duiden er meestal niet op dat iemand een 2.0 exe gebruikt (sinds de exe van GTA:SA pas geladen gewordt als je werkelijk "connect"). Er is meestal sprake van een 2.0 exe als ingame niet kan connecten (je blijft dan op het connecting to xxx.xxx.xxx.xxx:7777 scherm hangen). Bewerkt: 6 juli 2006 door Azer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.