sniper14 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 kheb gehoord dat je daar ook dff kunt opslaan dus kan ik mijn eigen auto's voor vice city maken Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Als je nou even zelf had gezocht, kwam je vast ook wel op dit uit. Verder is het niet zo makkelijk als dat jij denkt om auto's te maken voor GTA. Het vereist veel kennis in moddeling en in modding. Je kan beter beginnen met gebouwtjes en andere vaste objecten dan met auto's. Veel succes Reageren
Schno009 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 als je Gmax wilt: Gmax en de DFF scripts: DFF Scripts neem ook een kijkje in de master tutorial list maar zoals wazuup al zei, je kunt beter eerst goed oefenen en bestudeer gelijk een paar originele dff's, begin met het basiswerk Reageren
sniper14 Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 @Wazuup: Ik maak al wat huizen en dingen met sketchup en complete levels voor Medal of Honor dus ik kan al wat modelen @schnoo009: dankje voor de links (beetje laat gepost maar ik ben een tijdje niet op GTAForum geweest) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.