Jump to content

squalo vervangen voor 007 bootje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik wil jullie vragen of jullie mij kunnen helpen met het volgende:

Ik heb een Mod gedownload voor GTA Vice City.

''P-boat'' genaamd.

Het is het bootje wat in de james bond film The World Is Not Enough te zien is.

post-46664-1151247538.jpg

In GTA Vice City speelt ie hem gewoon.

Maar nu heb ik hem ook in GTA San Andreas gezet, om te kijken of ie het daar ook bij doet.

Nu geeft ie hem wel gewoon GOED weer bij de GGMM.

GGMM is een progje, dan kan je zien of ie het voertuig goed heeft vervangen.

Dat laat ie alleemaal goed zien!

Maar als ik dan GTA SA speel, dan zie ik in HEEL GTA SA het bootje niet.

GTA slaat ook niet vast of zo, dus heel raar.

Het zijn maar 2 bestandjes die je in GTA3 Garage moet vervangen, meer niet.

Met de Car cols, Car mods, Vehicles hoef ik allemaal niks te doen, dat was bij GTA VC ook niet.

Mijn vraag is nu:'' Kan er iemand mij helpen om dat 007 boatje toch in GTA SA te krijgen?

Vriendelijk bedankt.

Groet, Dennis.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit hoort in het modding gedeelte, maar goed. Even kijken, je moet de mod(ificaties) die je gedownload hebt over een originele boot zetten. Één originele boot gaat dus weg en jou'n gemodde komt er weer bij. Welk voertuig heb je gekozen om te vervangen, want dan zou jou mod te vinden zijn op de plek waar de originele boot staat.

Als je me verteld welke boot je hebt vervangen, dan zal ik een kaartje maken al dan niet al hij te vinden is.

Let wel op, je kan geen ViceCity mod met een San Andreas versie mengen, en ook niet andersom. Dit levert een lege som op.

Veel succes, :cya:.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Hey dennis.tgv, welkom op het forum ! :cya:

Naar mijn weten kan een Mod van Vice City niet in San Andreas gezet worden, tenzij hij geconverteerd wordt. Converteren of porten wil zeggen dat je maakt dat hij met iets anders werkt. In dit geval met een ander spel. Converteren is niet zo moeilijk, zeggen de meesten. Lees even goed >Deze Tutorial< door en je kan het zelf doen. Moest je het te ingewikkeld kan je misschien vragen of Matiscus het wil doen, want hij heeft hier genoeg ervaring mee. Echter is er veel kans dat hij het te druk heeft. Als jij 'm zelf wilt converten en je hebt vragen, post dat dan in de Modding Help Fora.

Succes! :Y

Velaro. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...