Jump to content

Sidemissie: Car Salesman


impulz

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben nu sinds een tijdje bezig met gta lcs op mijn ps2, ik moet zeggen een top spel. met behulp van de walkthrough is het me tot nu toe gelukt om alle missies te voltooien.

Echter ben ik nu bij de laatste missie van salvatore leone beland en hierna zal ik naar shauton island gaan.

Daarom leek met me verstandig om eerst "car salesman" te doen omdat het erg makkelijk is als de weg naar de ferries nog leeg is ivm snelheid behalen met de snelle wagens in deze missie. Echter telkens mislukt dit doordat je of met een off road voertuig op de kop beland of je krijgt weer zo'n irritante motor tegen je langzame rit aan waardoor de klant meteen zegt mission failed.

Ik ga voor een 100% completion (zonder cheats) dus wil deze niet overslaan. Ik heb gelezen dat je met offroad bijv. eenvoudig bij dat gras bij de car crusher kan gaan rondrijden of die bult onderaan de san fransisco style weg (daar bij de construction yard) laat ik maar zeggen.

als je met die mafia klant net 2 sterretjes krijgt dan slaat je ook bij level 4/5 meestal de boel over de kop:S

er zijn wel bribes maar ik heb het idee dat dit veel eenvoudiger kan.

wie helpt mij hieruit, om deze missie te halen zul je 4 autos x6= 24 autos moeten verkopen om een dollar pickup point te krijgen.

Mijn dank is groot voor degene met de gouden tip.

Impulz

Link to comment
Delen op andere websites

Ok begin met de rustige auto dus diegene die rustig wilt rijden ga dan richting de ferry en terug pas wel op voor verkeer.

Bij de offroad auto ga dan gewoon over kleine heuvels en stuur goed.

En bij die mafia gast moet je als laatste doen als je genoeg tijd hebt want als het ok je de rid met hem goed hebt gedaan ga dan naar de pay and spray.

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

kun je misschien iets specifieker zijn met de plaats van de kleine bultjes, ik neem over het algemeen het liefst die bf injection want die andere 2 liggen binnen mum van tijd op de kop. ter indicatie hoe vaak heb jij deze missie moeten doen voordat hij lukte s.w.a.t. en speel je psp of ps2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het op de psp en ps2 bij mijn vriend en hoe vaak weet ik niet maar die kleine bultjes vind je gewoon bij de car crusher die vind ik het gemakkelijkst dus probeer die maar blijf gewoon oefenen dan lukt het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op WikiGTA ook nog wat info voor je gevonden over deze missie.

Opmerking: Car Salesman kan je doen tussen 08.00 en 18.00, nadat je de missie Dealing Revenge voltooid hebt.

Je bent een autoverkoper bij Capital Autos, gelegen in Portland. Jouw taak is om zoveel mogelijk wagens te verkopen binnen de tijd. Nadat je een voertuig verkocht hebt krijg je 110 seconden tijd bij. In ieder level moet je vier verschillende types wagens verkopen. De vier kandidaat-kopers hebben verschillende verlangens van de wagens. Jij moet rijden naar hun wens, tot de sale-meter vol is. Dit zijn de vier types wagens:

  • Criminal: Dit kan een Idaho, Esperanto of Stallion zijn. Deze klant houdt van wilde achtervolgingen. Door mensen omver te rijden, veel drive-by's uit te voeren en een aan één stuk door aan hoge snelheid te rijden is de sale-meter snel gevuld. Met deze wagens kan je gerust botsen.
  • Fast: Dit kan een Stinger of Banshee zijn. Deze klant houdt van gewaagd rijden aan hoge snelheid. Scheur dus door de straten aan een hoge snelheid, zonder botsen weliswaar. Als de wagen een klein beetje schade oploopt (nadat de sale-meter vol is) zal de klant zeggen dat hij tevreden is maar dat je de wagen moet laten herstellen. Rij in dat geval naar de Pay 'n' Spray.
  • Slow: Dit kan een Perennial of Manana zijn. Deze klant heeft door een gevolg van een operatie een tragere wagen nodig. Rij dus aan een lage snelheid. Rij echter niet tè traag of te snel of de sale-meter zal omlaag gaan. Je moet niet eens ver rijden, rij gewoon rustig rond het benzinestation. Het beste is om X snel na elkaar in te drukken. Indien de auto lichte schade opliep wordt je verzocht naar de Pay 'n' Spray te gaan. Het kan zijn dat de klant het kleur van de wagen niet zo mooi vind. Ook dan moet je naar de Pay 'n' Spray.
  • Off-Road: Dit kan een BF Injection, Bobcat of Patriot zijn. Deze klant houdt van een hobbelige rit. Van zodra je op de baan bent zal hij of zij je vragen om off-road te gaan. Rij dus naar het Car Crusher terrein en rij aan een hoge snelheid over de heuvels.

  • Doe Car Salesman voordat je naar Staunton mag. De weg naar het veerpont is nog afgesloten waardoor er geen verkeer is. Ideaal dus om met een snelle wagen op te rijden.
  • Zorg ervoor dat je wagen in géén geval op zijn dak komt te liggen.
  • Verlaat je voertuig niet, dan faal je de missie. Je mag tussendoor ook het terrein van Capital Autos niet verlaten.

Voor overige info over de missie kun je hier nog kijken.

Veel succes nog! ;)

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het altijd op deze manier, en dat gaat prima:

- Als eerste neem ik altijd de 'Fast' car. Dat kan dus de Banshee of Stinger zijn. Meestal race ik wanneer de klant ook in de auto gestapt is meteen de weg op, gelijk naar de weg die naar de veerpont leidt. Als ik dan gewoon het gas de heletijd inhoud, dan is tegen het begin van de grote bocht (die naar de veerpont leidt) het 'tevredenheidsbalkje' van de klant meteen vol. En mocht het wat langer duren voordat 'ie vol is, dan duurt het meestal nooit langer totdat je voor die mensen staat die ana het protesteren zijn. ;)

- Daarna neem ik altijd 'Off-Road' car, ofwel kan dat een BF Injection, een Bobcat of een Patriot zijn. Ik sla dan altijd meteen rechtsaf als je van het Autodealersterrein af gaat, zo het terrein van de Car Crusher op. Als je op dat terrein rechtdoor rijdt, is er zo'n heuveltje die dan weer naar de kade lijdt. Meestal race ik daar meteen bovenop, de klant vindt het vooral leuk als je 'vliegt', ofwel in de lucht bent. Of dat je schade krijgt aan de wagen maakt niks uit, dus bots zoveel je wilt. :puh:

- Daarna pak ik altijd de 'Slow' car, ofwel een Perennial of Manana. Ik rij altijd gewoon rustig weg, gewoon X heletijd intappen. Dan rijdt 'ie niet te snel, maar ook niet te sloom. Zo gaat het balkje van de tevredenheid van de klant gestaag omhoog.

- Tot slot neem ik dan altijd de 'Criminal' car, ofwel een Idaho, Esperanto of Stallion. Ik rij dan de weg op, en de eerste de beste auto die je ziet voer je dan een drive-by op uit. (Het liefste geen politiewagen! :puh:)

Blijf doorschieten totdat die auto in de fik vliegt, het balkje vult zich snel. De klant vindt het al helemaal geweldig als de auto van diegene waar je de drive-by op uit gevoerd hebt explodeert. Je kan ook voetgangers doodschieten, maar veel effect heeft dat niet, vind ik. Schiet dan ook zo veel mogelijk op voertuigen. ;)

Uiteraard kan je ook weleens om verscheidene redenen naar de Pay'nSpray moeten, bijv. omdat je auto beschadigd is, of omdat de klant je wagen niet mooi vind. Rijd dan zo:

naamloos3st.png

(Van de Dealer tot de Pay'nSpray:)

Je ziet de de rode lijn door een stuk gras gaat. Hier is echter een witte trap, die loopt langs het dan inmiddels verwoeste 'The Dolls House'. ;)

Veel succes verder met 'Car Salesman'! :cya:;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt voor alle snelle hulp en tips van iedereen, door alle kleine stukjes informatie goed in mijn achterhoofd te houden tijdens het spelen ben ik uiteindelijk door de missie heen gekomen. vooral erg belangrijk is dat je erg langzaam rijd over die heuvels want daar ging het meestal mis. Vooralsnog is dit geen eenvoudige taak naar mijn mening. Maargoed nu op naar het 2e eiland:D

Bewerkt: door impulz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...