meetlat Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Hallo, ik probeer een programma te maken dat zoekt in verschillende website's naar iets, en dan wil ik dat vanuit mijn eigen progje kunnen downloaden, kan iemand mij dit misschiem aanleren, of een tutorial geven die ongeveer 't zelfde doet... Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Je bedoeld zoiets als, Emule of Kazzaa? (Sorry als ik dit niet mag posten) Reageren
meetlat Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Nee, bijvoobeeld ik zoek ondertitels op een website, maar vindt ze daar niet dus ga naar aan andere, ik wil in al die site's tegelijk kunnen zoeken, en dan ineens downloaden door te dubbelklikken ofzo... Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Dus dat je bijvoorbeeld, Forum Smileys intypt, en dat je dan alle bestanden en file's krijgt met forum smileys? Reageren
meetlat Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Inderdaad, met wat info erbij zoals size enzo, en dan als je rechtermuisknop doet dat je download kan kiezen zo iets ongeveer ja. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Hmm.. Daar heb ik niet echt verstand van. (sorry) Je zou tutorials kunnen zoeken of aanvragen. Ik zou echter niet eens weten hoe zoiets weten hoe zoiets heet. Reageren
Goudvis Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 VB 2005 ? dat is een dotnet versie, daar zitten wel een aantal "netwerk" componenten in. Maar ik zou denk ik een "internet explorer component" op het scherm plaatsen, al dan niet onzichtbaar. Daarmee kun je een URL opgeven en het resultaat uitlezen. Je kunt in een keer de volledige html uitlezen, maar ook de "geparste" objecten. Ik heb overigens geen ervaring met de 2005 versie, ik heb dergelijke dingen wel eens gedaan in VB6 en Delphi. En ik weet dat je wel enige handigheid moet hebben. Heb je programmeer ervaring ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.