Achille Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Yo mensen, hier weer een nieuwe sig! Rates ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Zo zeg, dat is wel weer een hele mooie Achille, ziet er nu al heel leuk uit! De achtergrond is vet, volgens mij nog gesharpened en daardoor nog een stuk mooier geworden. Het ziet er ook leuk uit dat het hoofd van de render precies in dat rode stukje van de achtergrond zit, zo past het allemaal goed in elkaar. De kwaliteit van de render is helemaal het tegenovergestelde van superslecht, dus dan weet je het wel! Dan de tekst, ja, die vind ik helaas wat minder, het had het mooist geweest als het echt helemaal in zijn geheel in dat donkere gedeelte van de render had gezeten, nu gaat het er een beetje uit. Daarbij vind ik zoveel tekst op een Sig eigenlijk niet zo heel mooi. "Achille" en "Fallen-Soldier" was voor mij wel genoeg geweest! Cijfers Achtergrond: 8.7 Kleuren: 8.9 Render: 9.3 Effecten: 8.5 Tekst: 7.8 Originaliteit: 8.5 Algehele indruk: 9 Eventuele bonus: 0.3 Heel mooi cijfer dat je misschien al wel verwacht had nadat je hetgeen hierboven gezien en gelezen hebt, een 9 voor jou! Ga vooral zo door, KUTGW! *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 hele mooie sig alleen dat sterretje vind ik niet zo mooi, maar voor de rest uitstekend! 9.1/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.