masterkey Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Hallo beste mensen ik was van plan om een auto te gaan maken met een bleu print ik heb bleuprints gevonden op suurland + een aantrekelijke tut hoe ik zo'n auto uit die tekening zeg maar moest meshen ik heb alles goed gedaan volgens mij volgens de tut. Maar toch lukt het mij niet die auto auto de plane te meshen kan iemand mij helpen die hier verstand van heeft. Hier een screen hoe ver ik was ik was bezig met de audi a4. Groetjes Masterkey Alvast bedankt Reageren
gangster28 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Het is een begin maar je hebt het voor en achter aanzicht verkeerd zitten. Bewerkt: 25 juni 2006 door gangster28 Reageren
masterkey Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Ja oke dat zie ik nu ja maar hoe mesh ik die auto please help me Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 ik heb er ook wijnig verstand van maar je moet de bluwe prints cutten = je moet all het witte wat niet nodig is weg halen zoals daar alls wat buiten de zwarte lijn is moet je weg haalen Reageren
masterkey Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Cutten met mesh ik zal kijken of het me lukt groetjes masterkey Reageren
Schno009 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 maak een plane, een kleine 1x1 bovenin de wielkast (daar begin ik altijd) en maak hem precies pas. convert to poly, en dan edge selection. houd shift ingedrukt en verschuif de edges rondom de wielkast. dan op polyselection en dan de polys goedzetten in elke viewport het is volgens mij een audi 80 i.p.v een a4 óf het is een 1995 A6 Reageren
SWYV Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 schno, tis een Audi A8 en idd geen 1995 A6 of a4! Reageren
masterkey Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 oh sorry maar zit nu met nog een probleem heb het gele weg gecut en nu hoe krijg ik dat blauw dat de auto in vorm komt En moet ik dat cutten bij alle planes doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.