Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste mensen ik was van plan om een auto te gaan maken met een bleu print ik heb bleuprints gevonden op suurland + een aantrekelijke tut hoe ik zo'n auto uit die tekening zeg maar moest meshen ik heb alles goed gedaan volgens mij volgens de tut.

Maar toch lukt het mij niet die auto auto de plane te meshen kan iemand mij helpen die hier verstand van heeft.

Hier een screen hoe ver ik was ik was bezig met de audi a4.

auto12oz.jpg

Groetjes Masterkey

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Het is een begin maar je hebt het voor en achter aanzicht verkeerd zitten.

Bewerkt: door gangster28
Geplaatst:

ik heb er ook wijnig verstand van maar je moet de bluwe prints cutten = je moet all het witte wat niet nodig is weg halen

blp8sf.th.gif

zoals daar alls wat buiten de zwarte lijn is moet je weg haalen

Geplaatst:

maak een plane, een kleine 1x1 bovenin de wielkast (daar begin ik altijd) en maak hem precies pas.

convert to poly, en dan edge selection. houd shift ingedrukt en verschuif de edges rondom de wielkast. dan op polyselection en dan de polys goedzetten in elke viewport

het is volgens mij een audi 80 i.p.v een a4 óf het is een 1995 A6

Geplaatst:

oh sorry maar zit nu met nog een probleem heb het gele weg gecut en nu hoe krijg ik dat blauw dat de auto in vorm komt

En moet ik dat cutten bij alle planes doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...