TheGuardian Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Heb hier een setje gemaakt, maar moet toegeven dat ik dit nog niet lang doe.Dus als er paar fouten zijn, komt omdat ik zelf nog niet lang werk met graphics. Ik geef toe dat ze daarom mischien nog niet zo super afgewerkt zijn, of niet zo mooi zijn als sommige andere Me setje: Rate maar Reageren
Backsmash Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 avatar is iets te groot de sig, probeer je render in te blenden. er staat ergens op het forum een tutorial voor. en probeer scanlines niet over je render heen te doen. verder, het is een mooie set om te beginnen. de meeste hebben zo'n resultaat niet na hun eerste setjes. 7/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Thnx ikzelf ben er best wel trots op voor 1 van me eerste setjes Maar ik word vast niet zo goed als vele andere hier denk ik.. >>> Door .Levi.: Nooit zeggen! Ik had het nog erger op het begin dan wat jij nu hebt en ik heb het nu al aardig onder de knie. Dus veel oefenen en dan kom je er zeker.<<< Thnx levi, je reactie geeft me wel moed om er het beste van te maken Maar toch blijf ik stiekem bang dat ik nooit echt goed ga worden Bewerkt: 25 juni 2006 door slimmeke1 Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Maar ik word vast niet zo goed als vele andere hier denk ik.. Natuurlijk wel! Waarom niet? Iedereen is niet supergoed begonnen, iedereen moet ergens mee beginnen. Zelf dacht ik dat ik vroeger ook nooit beter ging worden, al is dat nu wel zo. Ik zou niet weten waarom je niet goed zou kunnen worden. Over naar je sig; ik vindt hem eigenlijk best wel goed gelukt. Je render is van slechte kwaliteit, probeer er altijd een te gebruiken die van gebruikelijke/goede kwaliteit is. Doe dan ook je scanlines weg, zelf vindt ik ze niet passen bij zo'n soort sig, je kan ze ook wit maken ze ze veel minder zichtbaar maken. Je kan wat spelen met Blending Options voor je tekst, voor betere effecten. Neem geen zwart voor je tekst als je achtergrond bijvoorbeeld groen is, neem zelf groen voor tekst kleur, of een kleur dat er goed bij past. Reageren
Backsmash Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 ik vind die scan lines juist weer mooi erbij. er is een topic (geweest?) waar iedereen zn eerste werken post(te). daar hebben ook de "pro's" van het forum hun eerste werkjes geplaatst, en die zijn niet veel beter dan die van jouw. kijk maar naar gizmo. zn eerste werken vond ik echt niet mooi, maar als je nu kijkt wat hij allemaal in elkaar kan frutselen. en zo kan je denk ik naar iedereen kijken op het forum. gewoon veel oefenen, en zelf ontdekken. en dan zul je op een dag bij de pro's horen. succes Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Dat is waar Hun zijn erna wel beter geworden, maar wie zeg dat ik ook ga verbeteren? Naja, ik zie wel waar de toekomst me brengt met graphics Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Je verbetert sowiezo altijd. De mens is een wezen dat veel fantasie heeft, en elke dag met nieuwe ideën naar voor kan komen. Die kan je dus ook verwerken in je designing. Ik weet het; het is een hele belachelijke uitleg maar zo kan je het eigenlijk wel bekijken. Ook heel veel tuts lezen, zodat je zoveel mogelijk te weten kan komen. Zonder een tut de volgen in het begin is het heel lastig voor naar 'de top' te geraken zeg maar. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Nee ik begrijp wat je zeggen wil silver Naja, ik heb vandaag dagje vrij, moet vandaag niet werken, dus zal proberen nog een siggy te maken Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Érrug goed voor 1 van je eerste Slimmeke! Er zitten mooie effecten in verwerkt en ik weet zeker dat je nog veel beter kunt dan dit Alleen het effect over de render vind ik minder, ook de tekst kan wat beter, maar je krijgt hiervoor een 8.5/10 van mij omdat het een van je eerste is maar toch al erg mooi is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.