Froop Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Purple border Black border No border En zal ik één als current nemen, zoja, welke? Bewerkt: 25 juni 2006 door Froop Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Wat een PRACHTwerk Froop ! Heel erg mooi die Vlekken op de signature. Mooie kleuren paars wit enz enz. Een dikke 9/10 van mij .... Tales De beste die je kan pakken (volgens mij) is de Sig met de Black Border ! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Zelf vind ik deze niet jouw top kwaliteit, Ik vind zelf de kleuren, en die rare vlakken op de sig, niet echt mooi. Tis niet mijn stijl, daarom geef ik je nog geen laag cijfer. Kvind zelf wel dat je er veel werk in hebt gestoken, maar als current sig? Nee, en de mooiste vind ik met de paarse border. [Edit] De rating vergeten , 8,5/10 Bewerkt: 26 juni 2006 door -supremecars- Reageren
Pitbull Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ja de vlekken zijn erg mooi, 8,6/10 Ja de mmoiste vind ik ook met de paarse border Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.