Achille Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Weer een nieuwe Sig.. Ik begin van Smudge te houden rates pls..!!! Reageren
Froop Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Nah, te veel sharpening op de background. Verder zijn de kleuren niet pasbaar, ze vloeien ook niet over, dupliceer de background en blur een beetje. Zet dan de layer op lighten, screen of linear dodge met een opacity rond de 50%. Reageren
Achille Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Das geen Sharpen dat is de brush zelf Maar thnx voor je tips Bewerkt: 25 juni 2006 door Achille Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Mn mond viel open Achille ! Ik ben al DBZ gek. Je ziet dit soort Signatures niet vaak. Achtergrond met meerdere kleuren door elkaar. Vooral de 'Attack' van 'Gotenks Super Saiyen 3' is overbelicht maar Heel erg mooi. Tekst Simpel maar Effectief. Super, mooi sterretje ertussen. Heerlijk gewoon Je krijgt van mij een dikke 9,5/10 ! KUTGW Tales Reageren
Achille Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Omdat je em zo mooi vind maak ik em wel met jou naam eronder http://img48.imageshack.us/img48/3636/tales1ym.jpg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.