Jump to content

internet reclame

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo wie kan mij helpen ik krijg steeds maar reclame je kan dat op 1 of andere manier wegkrijgen wie weet hoe??

alvast bedankt voor je hulp :)

Geplaatst:

Gebruik je Internet Explorer ?!

Gooi het van je Computer af.

IE laat de Reclame zeg maar door.

Als je een goede Browser wilt Download dan Mozilla Firefox Gratis.

Klik ->Hier<- om het te Downloaden.

Installeer het op je pc.

En ga lekker Reclamevrij Surfen !

Tales :cya:

Geplaatst:

hoe gooi je die eraf dan ? en werk al met firefox maar krijg steeds een wit scherm krijg ik steeds om de 2 min.

Geplaatst:

Hoi japie323f, :cya:

Dit is heel simpel, ga even naar je confugiratiescherm. Als je daar bent klik je even op 'Software' en ga naar het kopje "Windows onderdelen toevoegen of verwijderen". Dan zul je een lijst krijgen met dingen waar af en toe een vinkje bijstaat. Zoek hier Internet Explorer in op en vink het uit. Dan klik je op 'Volgende' en zal je Internet Explorer verwijderen. ;)

Succes! :Y

Velaro. :cya:

Geplaatst:

Het probleem is hier niet dat japie323f zijn IE niet kan verwijderen, maar dat hij last heeft van terugkomende reclame... :bonk:

@Japie323f, ik vermoed dat er ergens bij jou Adware op de computer staat, die er voor zorgt dat je steeds van die vervelende reclames krijgt aangeboden. Adware is een vorm van spyware, met de taak om reclameboodschappen (popups) door te laten zonder dat je pop-upkiller daarop reageert.

Mijn advies is dan ook; even je anti-spywareprogramma de hele computer laten scannen..

Heb je geen anti-spywareprogramma, lees dan ===>dit topic<=== even door, daar staat allerlei informatie wat betreft spyware, en het verwijderen ervan. Daar kan je ook een paar goede gratis anti-spywareprogramma's vinden.

Succes! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...