Mats Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) J.oew Als ik nu bv save game : 97. Wang Cars: Puncture Wounds download Zijn de vorige missies daar dan ook bij.? Want ik snap er eigenlijk niet zo veel van van die save games.. Sluu! Bewerkt: 25 juni 2006 door Mats Reageren
Bling Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Nee, de naam die de savegame heeft is de missie die als laatste gedaan is. De vorige missies zijn dus allemaal al gehaald Reageren
Mats Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 aah oké oké! Maar ik heb nu een nieuwe Gta san andreas gekocht en als ik nu gewoon de laatste savegame download heb ik heel dat spel gespeeld? J.ooew Reageren
Bling Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 aah oké oké! Maar ik heb nu een nieuwe Gta san andreas gekocht en als ik nu gewoon de laatste savegame download heb ik heel dat spel gespeeld? J.ooew Ja, dan heb je alle missies gedaan. Tenminste dat is zo op deze site. Om het spel 100% uit te kunnen spelen moet je nog wat extra dingen doen. Klik hier om te kijken wat je allemaal gehaald moet hebben voor de 100%. Reageren
Mats Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 gaan die bruggen dan ook open? Reageren
Bling Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Ja, na de missie 'The Green Sabre' zul je toegang hebben tot San Fierro. En na het voltooien van The Da Nang Thang en Yay Ka-Boom-Boom heb je toegang tot Las Venturas. Als je echt alles wilt hebben, heb ik wel een 100% savegame voor je. Hij zit in mijn bijlage Veel plezier ermee Edit: @ Mats, ja de savegame in mijn bijlage is een savegame waarin alles 100% gehaald is Bewerkt: 25 juni 2006 door Bling Reageren
Mats Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 is die bijlage dus zo'n save game? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.