Jump to content

Waar werd je het meest zenuwachtig van?


Mats

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mats

    3

  • gammie_

    2

  • EXIT

    1

  • Dutchy3010

    1

eeeh

dat ik uuuuren moest rondzwemmen voor die missie van woozie, want "can you swim? No." was elke keer het antwoord... :bonk:

dat ik in san fierro 'woonde' en dat ik zoooo graag een mooie lowrider in m'n sanfierro garage wilde... ik was naar los santos gereden (ik had al een slamvan zien rondrijden en had die gepakt), is er een of andere halvegare idioot die met volle vaart in mij inbeukt en ik vlieg over de kop en land op m'n dak :duh: auto kapoet :duh: ik pak nieuwe (blade) mooi getuned rijd ik naar san fierro... da's een hele tour kan ik je vertellen en met al dat verkeer ben je bijna boemski als je in san fierro aankomt. dus ik in san fierro, pak de afslag bij de rijschool... komt er zo'n halvegare idioot vol op mij inbeuken... mijn auto kapot, ik kan weer helemaal naar ls gaan een auto zoeken en tunen bij locolowco, zet 'm deze keer in de grovestreet garage en save ff, en rijd weer naar sf en ik was bijna kapot (dit gebeurt bijna nooit maar precies dan) STORT ER ZO'N VLIEGTUIG OP ME NEER :bonk::duh: nou na nog een aantal keren lukte het wel maar het waren elke keer van die dingen die nou net weeer dan gebeuren... in het water rijden, over de kop vliegen, gebeukt worden door een halvegare idioot, een vliegtuig stort op je neer, politie achter je aan, gewoon ergens per ongeluk tegen aan rijden...

Link to comment
Delen op andere websites

Van The Wrong Side Of The Tracks, die mij steeds niet lukte, en van de vliegschool. Toen sommige opgaven nog steeds niet lukte, werd ik er zo gek van dat ik tegen mijn computer ging praten. "Nu gaat het lukken toch?" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

missie wrong side of the tracks, de eerste keer heb ik die ongeveer 20 keer moeten doen, uiteindelijk bleek dat ik gewoon verder van de trein moest rijden

Bewerkt: door pieter05
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...