Jerrykerrebijn Geplaatst: 17 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2004 Kan iemand mij zeggen hoe ik verder kom. Moet bij die motorbende binnen bepaalde tijd zoveel mogelijk schade aanrichten. Het lukt me steeds niet...ik word er helemaal gek van. Nu hoor ik dat ik een tank moet gebruiken.......waar kan ik deze vinden zonder cheat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2004 Gewoon op een Harley rondcrossen en naarvoren schieten op auto's en mensen! Dan heb je lekker veel chaos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darknight Geplaatst: 17 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2004 je ken ook een minigun pakken en gewoon rondlopen ghehe dat werkt goed en de tank halen zonder cheats gaat niet zomaar, ik geloof dat je dan eerst 90 hidden packeges moet hebben en dan staat ie bij het leger, dus da schiet dan ook nie op. De minigun helpt wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2004 Als je deze cheat intypt complete je de mission wel geloof me - OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - FIGHTFIGHTFIGHT Dat is een fout in het spel...iedereen die in het level dood gaat + die jij ook doodrijdt dus gaat van de doden meter af die je rechts boven ziet staan in de mission. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2004 Als je deze cheat intypt complete je de mission wel geloof me - OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - FIGHTFIGHTFIGHT Dat is een fout in het spel...iedereen die in het level dood gaat + die jij ook doodrijdt dus gaat van de doden meter af die je rechts boven ziet staan in de mission. Met fightfightfight krijg je dacht ik rellen. Die andere cheat ken ik niet. Heb je hem dan al getest? Alle cheats staan trouwens op: http://www.gtagames.nl/vccheat.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2004 Ja ik heb hem getest bij mij werkt het. En deze cheat : OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS Dat is dat iedereen wapens draagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2004 Ja ik heb hem getest bij mij werkt het.En deze cheat : OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS Dat is dat iedereen wapens draagt. Ja die cheat staat op GTAgames.nl http://www.gtagames.nl/vccheat.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 21 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2004 Ja dat weet ik ook wel maar ik denk ik geef een tip waardoor je ook door de mission kan komen Jan Klaas :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.