Q Dude Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Dat je parachute kan springen is oud nieuws want dit hebben we natuurlijk allemaal gezien in trailer #3. Maar hier spring CJ uit een vliegtuig. Zou het ook mogenlijk zijn om te basejumpen?? Dit is namelijk op het dak van een gebouw staan en dan er vanaf springen en je parachute open trekken. Reageren
Ripper Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 dat zou gruwlijk vet zijn... net als die augstalier die dat niet heeft overleefd <_< Reageren
Majus Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 als je gewoon een parashut kunt vinden gaat het misschien wel Reageren
Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Ja, in San Andreas kun je basejumpen. Reageren
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 (bewerkt) Jep ! Je kan basejumpen, dat kan je vinden op sites die ik niet hier ga geven ! En ik heb er B.T.W een screen van B) ! Ja en video, maar dat mogen jullie zelf zoeken ! Tenzij de admins hier het goed vinden maar dat betwijfel ik :unsure: . Bewerkt: 25 oktober 2004 door Hayate Reageren
Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Jep !Je kan basejumpen, dat kan je vinden op sites die ik niet hier ga geven ! En ik heb er B.T.W een screen van B) ! Ja en video, maar dat mogen jullie zelf zoeken ! Tenzij de admins hier het goed vinden maar dat betwijfel ik :unsure: . Hayate, die screen staat in de OPSM2. Je kunt hem op de scans zien of mij lief vragen of ik hem hier wil posten. Reageren
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Hmm.. Volgens mij bedoel je een ander screentje dan waar ik het over heb. Want die screen wat ik heb gezien, staat hij op een gebouw.. En op die video gaat hij er van af springen ! :lol: Reageren
Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Hmm.. Volgens mij bedoel je een ander screentje dan waar ik het over heb.Want die screen wat ik heb gezien, staat hij op een gebouw.. En op die video gaat hij er van af springen ! :lol: Op dit moment mag het nog niet. Stuur mij morgen die screen en ik zal bepalen of je hem mag posten. Reageren
Q Dude Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 hoezo morgen? GTA is op dit moment officieel in de USA gereleasd en het is dus nu legaal. Reageren
henk_jan Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 het is in amerika nu 14:20 6 uur vroegere dus, dus daar is et ok no nie de 26e dus is et no nie legaal...want et is no nie gereleasd. (hehe dat was een zin) snap je et no? Reageren
Pete-R Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Wacht gewoon af want al die bullshit over het is nu zo laat het mag het mag nog niet legaal illgaal wacht gewoon een paar dagen dan merk je het vanzelf! Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Wacht gewoon af want al die bullshit over het is nu zo laat het mag het mag nog niet legaal illgaal wacht gewoon een paar dagen dan merk je het vanzelf! helemaal mee eens. het is nog maar 3 dagen wachten je merkt het vanzelf wanneer er nieuwe info is etc... en wanneer er andere screens gepost mogen worden Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) Op www.gamespot.com is een filmpje te zien, waar je met je parachute en motor van een ramp afspringt, en eraf jumpt ! Echt vet ! Bewerkt: 26 oktober 2004 door Hayate Reageren
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Basejumpen ziet er goed toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.