nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 het zou wel cool zijn, je loop een groot gebouw in met de maffia ofzo achter je aan, ze volgen je dan tot op het dak en daar ga je ff naar beneden springen met je parachute en dan ben je er vanaf Het inbreken in huizen denk wel dat ik dat het vetste zal vinden :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
smalle Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 kunt ge dan nu eigenlijk parachute springen want ik heb daar al zoveel over gehoort mak weet nie of het waar is. lijkt mij wel vet jong zo effe uit een vliegtuig springe en dan zo recht op ne flikke auto lande Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 echt dan he, dan moet je wss ook van die skills gaan trainen om parachute te springen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 of een basejump diploma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 je moet eerst ff opleiding int leger gaan volgen, en als je dna moet gaan pompen dan maak je ff de sergeant koud :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Vette James Bond actie, je staat op Mount Chilliad, je gaat over een ramp met je Motor, je rijd ( vliegt ) over een treinrails, er komt een trein aan, je opent je parachute en je beland zo op de trein... Moet ik wel eventjes proberen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.