Mats Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Joe Kun je dat plaatje waar je wapen enz instaat en je leven en je geld en ge gps zo.. van kleur veranderen?? Joep Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Naar mijn weten kan dat niet gewoon in het spel. Je zult het misschien wel kunnen modden. Je kunt het best hier eens een kijkje nemen! Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Van het wapen kan sowieso wel. Zoek een wapen in gta3.img, open hem met txd workshop, zoek het plaatje van het wapen op dat je wilt veranderen, open hem in paint, verander de kleur, import hem met txd workshop, sla op, vervang de txd in gta3.img, speel het spel en bekijk het resultaat. Geld weet ik verder niet. Reageren
Mats Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Waar vind ik die afb van die wapens? Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 als je de txd opent in txd workshop, staan er links allemaal dingen. 1 daarvan is die afbeelding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.