Mats Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Hééy! wat moet ik nu doen om GTa San Andreas helemaal ui te spelen?? wat moet ik daarvoor downloaden?? In stappen graag:p Dààg! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Je moet de volgende dingen doen: - Storyline (alle missies!)- Scholen - Couriers (3 steden!) - Export - Stadion missies - Gyms - Ammu-nation - BMX challenge - Mt. Chilliad Challenges (3 stuks) - NRG-500 challenge - Tags van Los Santos - Photo Ops van San Fierro - Horse Shoes van Las Venturas - Oysters van heel San Andreas - Brandweer - Politie - Ambulance - Pimping - Freight - Taxi - Truck - De races in Alle steden (alle voertuigen!) - Alle huizen kopen bron: wikigta klik hier voor een checklist. Ik edit zo mijn bericht met een link naar een programma'tje die jou kan helpen! Succes! Groetjes, Dutchy3010 EDIT: Klik hier voor het programmatje! Je hebt wel Winrar nodig maar het is heel erg handig als je nog net niet de volledige 100% hebt! Bewerkt: 26 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Goliat Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik begrijp uit je vraag dat je in een keer zonder er iets voor te doen San Andreas uit wil spelen. In dat geval kan je de 100% savegame downloaden: -klik- Zo niet dan heeft Dutchy3010 je al geholpen. Succes. Reageren
Mats Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik begrijp uit je vraag dat je in een keer zonder er iets voor te doen San Andreas uit wil spelen.In dat geval kan je de 100% savegame downloaden: -klik- Zo niet dan heeft Dutchy3010 je al geholpen. Succes. Maar ik kan geen lid worden op die site Ik heb een naam en w8woord.. maar er komt op da het w8woord verkeert is en het is JUIST Reageren
Goliat Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Voor dit soort problemen kan je het beste Joriz of een andere admin PMen. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.