Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je zou zo midden in de nacht maar zo'n inspiratie krijgen zeg! 8)

Erg origineel, dat in de eerste plaats al wel.

Alles klopt precies met elkaar. Van het lettertype tot het meest rechtse grassprietje...

Respect!

Groetjes Dutchy3010

Geplaatst:

Ziet er strak uit, vector is erg populair hier tegenwoordig.

De kleuren zijn mooi, geen opmerkingen over.

Er is alleen een klein minpuntje, bij de boom lijkt het net of je met paint een paar takjes erbij heb getekend omdat de rest een beetje blurry is en die "Paint takjes" zijn gewoon pixelig zonder blur.

8/10

Keep it up.

ik ga ook maar eens proberen 's nachts iets te designen. :bonk:

Geplaatst:

ik vind deze zo mooi dat je hier wel een tutorial voor zou mogen maken.

net die boom maar dat is mij pas opgevallen toen dat gezecht werd.

ik denk dat je hier een 9,5/10

Geplaatst:

Wat een inspiratie 's nachts zeg, ik lag toen al te pitten in mijn warme bedje. :puh:

Maar goed, het is in ieder geval weer een heel mooi exemplaartje, Levi. Het ziet er echt heel leuk uit. De ondergaande zon op de achtergrond staat er heel mooi en warm bij, en die schimmen zijn mooi gemaakt. De takjes van de boom zijn ook aardig goed gelukt vind ik. En die sliert vanaf bovenaf waaraan je naam hangt vind ik erg origineel. Alleen jammer dat de 'e' niet aan de 'L' vast zit, het lijkt nu net of 'evi' zweeft.

Alles bij elkaar gewoon heel mooi en verzorgt.

Cijfers

Achtergrond: 9.5

Kleuren: 8.7

Render: 8.5

Effecten: 9.5

Tekst: 7.9

Originaliteit: 9

Algehele indruk: 9

Eventuele bonus: 0.3

Mooie, hele mooie score, had niet anders van je verwacht, maar het is weer een 9.2. :klap:

K U T G W ! ! !

*** Hoogste rate ooit:

Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. ***

Geplaatst:

Bedankt voor jullie leuke reactie. :) Ik ben zelf ook niet echt tevreden over die boom, zo'n boom past eingelijk helemaal niet bij het landschap..

Ik heb er nu een cactus van gemaakt. Ook de zon is wat scherper want dat hoort eigenlijk bij vector.

vectorlevi21ke.png

Ik vond een tentje er ook wel bijpassen, dus heb ik er ook één met een tentje erbij gemaakt, hopelijk vinden jullie het goed gelukt. ;)

vectorlevi32ok.png

Geplaatst: (bewerkt)

Precies, die cactus is zeker weten een stukje leuker dan de boom en ziet er ook mooier uit.

Het tentje erbij is helemaal leuk, die ziet er ook echt heel professioneel uit, keurig gedaan Levi!

Nu de 'L' nog aan 'evi' vast! :puh:

>>> Door .Levi.: Ik weet het met die L en (evi), maar of het mooi gaat worden als ik ze aan elkaar vast maak.. :puh: Bedankt voor je reactie Froodooo!<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Die cactus is idd een stuk beter dan die boom, die het wel een beetje verpeste op de vorige.

Ik vindt hem erg leuk geworden, de sfeer is gewoon super in de sig. De warme achtergrond met dat hartje en het tentje, net in het wilde westen! :)

Die witte rondjes hoefte van mij niet zo maar ik vindt het gewoon erg mooi.

9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...