Jump to content

Alles ist vorbei...

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat helaas Nederland heeft verloren, heb ik er een sig en een ava voor gemaakt:

Sig:

fksig264qi.png

Ava:

fkava267dj.png

Gemaakt met powerpoint. :engel:

Rates please?

Mvg

Flitskikker

Geplaatst:

Je siggy vind ik mooi, je ava vind ik minder, nogal onduidelijk namelijk.

Eigenlijk best knap gedaan via powerpoint.

Een 8.7 voor je siggy

een 6 voor je ava

een 7.3 dus in totaal ;)

Geplaatst:

Moeten we meteen maar weer Nederland naar beneden halen met dit soort Sigs? (zei hij, terwijl hij zijn handtekening zette).

Nee, het ziet er wel weer leuk uit, zeker als het gemaakt is in Powerpoint, is het best goed.

Je Sig is heel duidelijk gemaakt, en geeft goed weer wat er is gebeurd! :puh:

En volgens mij kunnen veel meer mensen nu die Sig nemen, ze hoeven alleen maar te vragen of de naam veranderd kan worden, al zou je dat zelf ook wel kunnen doen door de naam weg te knippen natuurlijk.

De Ava vind ik best goed gelukt, je kunt de tekst nog aardig goed lezen. Alleen dat FK had van mij weggemogen.

Signature: 8

Samen dus een 7.75, wat afgerond een 7.8 is!

Geplaatst:

Leuke sig FK.. Ik vind hem vooral mooi omdat hij lekker simpel is gebleven, de kleuren zijn ook leuk gebruikt, de kleuren van Nederland. Maar misschien bij je Avater een 1 Pixel stroke rond de tekst een omdat hij nu nogal onduidelijk is... Voor de sig krijg je een 8/10, en de avater een 7.5/10...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...