brbgtaplayer Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 is het mogelijk om in vc (met bijv moomapper) stoplichten te mappen? zo ja, wil je het dan uitleggen? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik snap je vraag niet echt, leg het eens wat beter uit.... Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik snap je vraag niet echt, leg het eens wat beter uit.... Hij legt het toch echt goed uit hoor? Hij vraagt gewoon of het mogelijk is de VC stoplichten in moo Mapper te verplaatsen/en dergelijke. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Dat is mogelijk ja, met moomapper kan dat. Dit kun je downloadan via gtagames.nl Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 ok staat dat gewoon tussen de lijst? en stoppen de auto's er wel voor? Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ik denk niet dat de auto's er dan voor stoppen, want je hebt alleen maar een object neer gezet. Auto's stoppen ook niet voor huizen en andere objecten. Als je auto's wilt laten stoppen, zul je de paths moeten aanpassen. Dit kan met de Vice City path editor, die hier te downloaden is. Mvg, Wazuup Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ik denk niet dat de auto's er dan voor stoppen, want je hebt alleen maar een object neer gezet. Auto's stoppen ook niet voor huizen en andere objecten. Als je auto's wilt laten stoppen, zul je de paths moeten aanpassen. Dit kan met de Vice City path editor, die hier te downloaden is. Mvg, Wazuup Als je eens stoplicht die al standaard geinstalleerd is in je GTA-spel, en die verplaatst of kopieert dan stoppen alle voertuigen die langs komen als het object op ROOD staat. Maar, als je een nieuw model toevoegt, dan moet je doen wat Wazuup zei. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 ja ik wil een nieuwe map toevoegen, dus het zal wel op de manier van wazuup moeten. alleen als ik nieuwe paths heb geinstalleerd, en ik sla op en ik laad weer, werken de paths niet meer! weet iemand waar dat aan licht? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.