Jump to content

stoplichten mappen

Recommended Posts

Geplaatst:

is het mogelijk om in vc (met bijv moomapper) stoplichten te mappen?

zo ja, wil je het dan uitleggen?

Geplaatst:
Ik snap je vraag niet echt, leg het eens wat beter uit....

Hij legt het toch echt goed uit hoor?

Hij vraagt gewoon of het mogelijk is de VC stoplichten in moo Mapper te verplaatsen/en dergelijke.

Geplaatst:

Ik denk niet dat de auto's er dan voor stoppen, want je hebt alleen maar een object neer gezet. Auto's stoppen

ook niet voor huizen en andere objecten. Als je auto's wilt laten stoppen, zul je de paths moeten aanpassen.

Dit kan met de Vice City path editor, die hier te downloaden is.

Mvg, Wazuup

Geplaatst:
Ik denk niet dat de auto's er dan voor stoppen, want je hebt alleen maar een object neer gezet. Auto's stoppen

ook niet voor huizen en andere objecten. Als je auto's wilt laten stoppen, zul je de paths moeten aanpassen.

Dit kan met de Vice City path editor, die hier te downloaden is.

Mvg, Wazuup

Als je eens stoplicht die al standaard geinstalleerd is in je GTA-spel, en die verplaatst of kopieert dan stoppen alle voertuigen die langs komen als het object op ROOD staat. Maar, als je een nieuw model toevoegt, dan moet je doen wat Wazuup zei.

Geplaatst:

ja ik wil een nieuwe map toevoegen, dus het zal wel op de manier van wazuup moeten. alleen als ik nieuwe paths heb geinstalleerd, en ik sla op en ik laad weer, werken de paths niet meer! weet iemand waar dat aan licht? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...