Mats Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Joe Kan er iemand Het bestand : E: Data 3 doorsturen?? Het werkt niet meer op mijn CD-ROM Baay! Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Hey Mats, Als je bestandjes nodig hebt omdat je die bent vergeten te backup'pen of wat dan ook, kan je die hier aanvragen. Ik denk alleen wel dat je iets duidelijker moet zijn welk bestand je bedoelt. Mvg, Wazuup Bewerkt: 26 juni 2006 door Wazuup Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Hij bedoelt het bestandje, dat je krijgt als je de E (Jou dvdspeler dan...) opent. Dan staat er data3. Helaas krijg ik een foutmelding: Kan data3 niet kopieren: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Bewerkt: 26 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Kraay Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Weet je zeker dat je het spel wel gekocht hebt en niet gedownload? . Anders zou ik er gewoon mee terug naar de winkel gaan en een nieuwe DVD vragen. Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Natuurlijk kan je dit "bestandje" niet openen. Het is de inhoud van GTA SA, en si dus beveiligd. Daarnaast is het "bestandje" ongeveer 1,3 Gb groot. Naast dat het tegen de regels is zou ik ook niet weten hoe ik een dergelijk groot bestand over zou moeten brengen. Mats, ik raad je aan om de CD's eerste eens op een andere pc te testen en/of eimand met verstand van computers er bij te halen. Heb je ook al de laatste adviesen uit je andere topic opgevolgd? Reageren
Mats Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ik heb het echt gekocht! in de colruyt maar dat kennen jullie misschien niet.. Tja wou'k done ma'k heb de rekening niet meer.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 heb je het spel niet gedownload?! Anders heb je de file wss wel. Reageren
Mats Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Nee geloof me ik heb het NIET gedownload.. Heb het van men zakgeld moeten betalen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ik heb het echt gekocht! in de colruyt maar dat kennen jullie misschien niet.. Tja wou'k done ma'k heb de rekening niet meer.. Garantie kan je ook doen zonder bon. In ieder geval, dat hoort zo te zijn. Maar ik snap het niet: die MOET je hebben op je dvd. Anders kan het spel niet geheel goed draaien heb ik zo het gevoel als je kijkt naar de waarde van dit bestandje. Reageren
Mats Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ik ndke dat het beschadigdt is door ene virus of zoo.. Ik snap het ook niet.?? Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hij heeft al hulp gevraagd in dit topic. Als mensen daar nog een oplossing voor weten helpt dit Mats natuurlijk heel erg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.