Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Mats,

Als je bestandjes nodig hebt omdat je die bent vergeten te backup'pen of wat dan ook, kan je die

hier aanvragen. Ik denk alleen wel dat je iets duidelijker moet zijn welk bestand je bedoelt.

Mvg, Wazuup

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst: (bewerkt)

Hij bedoelt het bestandje, dat je krijgt als je de E (Jou dvdspeler dan...) opent. Dan staat er data3.

Helaas krijg ik een foutmelding:

Kan data3 niet kopieren: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Weet je zeker dat je het spel wel gekocht hebt en niet gedownload? :clown: . Anders zou ik er gewoon mee terug naar de winkel gaan en een nieuwe DVD vragen.

Geplaatst:

Natuurlijk kan je dit "bestandje" niet openen. Het is de inhoud van GTA SA, en si dus beveiligd. Daarnaast is het "bestandje" ongeveer 1,3 Gb groot. Naast dat het tegen de regels is zou ik ook niet weten hoe ik een dergelijk groot bestand over zou moeten brengen.

Mats, ik raad je aan om de CD's eerste eens op een andere pc te testen en/of eimand met verstand van computers er bij te halen. Heb je ook al de laatste adviesen uit je andere topic opgevolgd?

Geplaatst:

ik heb het echt gekocht!

in de colruyt maar dat kennen jullie misschien niet..

Tja wou'k done ma'k heb de rekening niet meer.. :bonk:

Geplaatst:
ik heb het echt gekocht!

in de colruyt maar dat kennen jullie misschien niet..

Tja wou'k done ma'k heb de rekening niet meer.. :bonk:

Garantie kan je ook doen zonder bon. In ieder geval, dat hoort zo te zijn. Maar ik snap het niet: die MOET je hebben op je dvd. Anders kan het spel niet geheel goed draaien heb ik zo het gevoel als je kijkt naar de waarde van dit bestandje.

Geplaatst:

Hij heeft al hulp gevraagd in dit topic.

Als mensen daar nog een oplossing voor weten helpt dit Mats natuurlijk heel erg. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...