Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als je de storyline hebt uitgespeeld (alleen de storyline) dan staat er als het goed is soms 1 bij het politiebureau.

Geplaatst:

Je kan de Poltie helicopter oftewel de Police Maverick hier vinden. Je kan hem ergens in Los Santos vinden, volgens mij is dat het politie bureau maar daar ben ik niet geheel zeker van. Mischien is het wel leuk om even te vermelden, als je de helicopter gevonden hebt kun je er wel wat meer mee dan een normale helicopter. Je kan een zoeklicht aanzetten dat is best wel leuk, want geen enkele andere helicopter kan dat in San Andreas. Het licht doe je aan door tijdens het vliegen: H te gebruiken.

Veel succes, en ik hoop dat ik je een beetje op weg geholpen heb. :cya:

Geplaatst:

De Police Maverick is inderdaat op het dak van het Politie Bureau LS te vinden. ;)

Maar het probleem is dat je er met een andere Heli of Jetpack op moet komen ( :engel: volgensmij :engel: )

Geplaatst:
De Police Maverick is inderdaat op het dak van het Politie Bureau LS te vinden. ;)

Maar het probleem is dat je er met een andere Heli of Jetpack op moet komen ( :engel: volgensmij :engel: )

Dan toets je "ROCKETMAN" in en heb je een jetpack, of je gaat naar je eigen vliegveld, de airstrip

Geplaatst:

Je kan ook een vliegtuig op Los Santos Airport pakken.

En daar mee landen op het dak van het Politie Bureau.

Dan kan je hem ook pakken. :Y

Geplaatst:
Je kan de Poltie helicopter oftewel de Police Maverick hier vinden. Je kan hem ergens in Los Santos vinden, volgens mij is dat het politie bureau maar daar ben ik niet geheel zeker van. Mischien is het wel leuk om even te vermelden, als je de helicopter gevonden hebt kun je er wel wat meer mee dan een normale helicopter. Je kan een zoeklicht aanzetten dat is best wel leuk, want geen enkele andere helicopter kan dat in San Andreas. Het licht doe je aan door tijdens het vliegen: H te gebruiken.

Veel succes, en ik hoop dat ik je een beetje op weg geholpen heb. :cya:

welke toets is dat voor de ps2?

Geplaatst: (bewerkt)

De politie heli kun je op het onderstaand kaartje vinden. Kaartje voor je gemaakt:

politie9ms.png

Anders kun je ook nog >hier< kijken!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Klopt, maar je kan ook op een andere manier op het dak komen! Met een mod moet je de garage in van het PB in LS, en dan moet je ergens in lopen, en dan ben je op het dak!!

Geplaatst:

pak je jetpack en vlieg erop maar een tip wat altijd wel handig kan zijn:als je op de airstrip de missie black project hebt gehaald is er een jet pack daar aanwezig,als je ergens altijd heel snel wilt zijn of op daken wilt komen,zet dan zeker in 1 garage van je savehouses in bijvoorbeeld los santos een jetpack,dan moet je natuurlijk wel weten in welke garage je de jetpack hebt gezet.(dit is alleen bedoelt voor niet-cheaters,want cheaters hebben de jetpack cheat)

greetz

Joe

Domme vraag misschien maar /..,

hoe graak je in zo'n politie helicopters?

joep

hij zegt hier wel hoe geraak je IN zo'n politiehelikopters en niet AAN zo'n politiehelikopters dus als je wat meer uitleg wilt geven over wat je nu eigelijk bedoelt.

greetz

Geplaatst:

Kan je niet gewoon in het politiebureau gaan, en dan een trap

omhoog gaan en dat je zo op het dak komt!

En staat die politiehelicopter alleen maar in Ls op het dak?

Want in Sf staat er ook wel 1 naast het politiebureau

alleen geen police maverick! maar een normale.

Geplaatst:
Kan je niet gewoon in het politiebureau gaan, en dan een trap

omhoog gaan en dat je zo op het dak komt!

En staat die politiehelicopter alleen maar in Ls op het dak?

Want in Sf staat er ook wel 1 naast het politiebureau

alleen geen police maverick! maar een normale.

Je kan niet met een trap het dak op. Je kan alleen of met mods of met de jetpack op het dak komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...