~Mario~ Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Maar als het goed is licht er daar naast een snelweg waardoor je misschien zo op het dak kan springen? Reageren
firef0x Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Gewoon de toets waar je met een auto mee toetert. Voor de duidelijkheid : R3 -> Linker Anlog Stick dat het L3 R3 is right analoge stick (rechts) L3 is left analoge stick (links) Reageren
osmgek11 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 en nog iets je kan de zoeklicht aleen in het donker aan doen en je kan ook met een vliegtuig er over heen vliegen en dan spring je er met een parachute uit Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 zoekligt kan je alleen gebruiken tussen 20.00 en 6.00. een makelijkere manier om op het dak t ekomen is via een ander gebouw. het hoogste gebouw van LS. hieroder een kaartje van het gebouw. (let niet op de blauwe puntjes.) Let niet op de blauwe puntjes. Rood is het hoge gebouw, geel is het politiebureau. Aan de noord-oost zijde van het gebouw zit agter een pilaar een gele "ingang" pijl. ga daar in en je zal op het dak van het gebouw komen. Dit is een helikopterplatform. hier ligt ook een parachute. pak die en springer aan de zuidkant af. en probeer met behulp van de parachute op het politie bureau te landen. TIP: zodra je kan moet je je parachute openklappen anders hal je het niet. Reageren
Mats Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Maar ik zie geen helicopter? Reageren
gike Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 De Police Maverick is inderdaat op het dak van het Politie Bureau LS te vinden. Maar het probleem is dat je er met een andere Heli of Jetpack op moet komen ( volgensmij ) je kan er via de snelweg op komen met gewoon op het dak te springen en als het niet lukt gebruik je gewoon de code dat je heel hoog kunt springen Reageren
Mats Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Maar ik ben op dat dak en ik zie helemaal GEEN helicopter.. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Maar ik ben op dat dak en ik zie helemaal GEEN helicopter.. Loop/rij/vlieg een blokje om nu zal hij er waarschijnlijk wel staan. Zo niet? loop dan nog een keer een blokje om maar nu iets groter Reageren
robi Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 klok ik dacht dat het rockstargebouw het grootste in sa is (is rood aangeduid op jouw kaart) verbeter me als ik fout ben Reageren
Domovoi Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Gewoon de toets waar je met een auto mee toetert. Voor de duidelijkheid : R3 -> Linker Anlog Stick R3 staat toch rechts? Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Klopt jah, als je m uitgespeeld hebt anders k mag t niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.