brbgtaplayer Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 hallo ik wil mischien in de toekomst een scm mod voor vc maken, maar ik heb een paar dingen waar hier geen tut te vinden is: 1.hoe maak je een snelheidsmeter in een voertuig? 2.hoe maak je benzine in een voertuig? (met realistische prijzen en gaat net zo snel op als in het echt) 3.hoe maak je realistische nitro in auto's? <apparte knop> 4.hoe kan je met wanted level het opgeven? (dus handen omhoog en dan busted) <apparte knop> 5.hoe kan je als een taxi voorbij rijd liften ?(met animatie) <apparte knop> 6.hoe kan je straarraces opzetten? (start, checkpoints, finish) ik weet dat dit erg veel gevraagt is maar beandwoor alsjeblieft 1 (het liefst meer) van m'n vragen! Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Je vragen zijn stuk voor stuk dingen waar je een complete SCM-mod voor moet schrijven, en geen van allen is iets waar je zo even 1-2-3 antwoord opgeeft. Dat er geen tuts voor zijn verbaast me niets, want behalve dat benzine idee, zijn het geen dingen die ik al eens als mod gezien heb. Daarvoor zul je dus echt zelf moeten gaan uitzoeken hoe je het moet doen. Of je moet iemand anders zien te vinden die het voor je wil maken ( maar die kans acht ik niet erg groot). Het zijn zeker geen onderwerpen waar je makkelijk een tutorial schrijft. Er bestaan wel mods waarmee je benzine kunt tanken in VC. Je zou de sources van die mods kunnen bekijken, om te zien hoe het gedaan wordt.. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) je hebt gelijk, ik kijk het gewoon af! thanks, ik weet niet of ik dit allemaal ga doen, maar ik zie wel. Bewerkt: 27 juni 2006 door brbgtaplayer Reageren
Flotje Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Het opgeef idee is mogelijk: Zorg dat er een knop is, als je erop drukt gaan je handen omhoog (zoek op Waiting_state_time) En dan moet je zoeken naar het commando dat jouw bust;) Benzine mod is ook mogelijk, dan zorg je voor een nieuwe integer value die benzine voorstelt, en die langzaam leeggaat als je auto rijd, en op bepaalde plaatsen op te laden is. Een race is natuurlijk gewoon te doen;) En ook nitro is heel simpel, en er bestaan mods voor: Zorg dat er een knop is, en als je erop drukt gaat de snelheid omhoog. Eigenlijk moet je ook nog ff een mooi licht effect zoeken... Bewerkt: 24 juli 2006 door Flotje Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 thanks flotje, maar ik ben niet echt meer met vc bezig. zodra ik dat wel ben ga ik denk ik eens wat met de scripter aan de gang! nogmaals bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.