mickey Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Hallo, welkom in het topic van Gta Duckstad! Ik, Mickey, ga beginnen aan een nieuwe TC voor San Andreas. Het is in het kader van Duckstad, de stad uit de strippen van Donald duck. Voor meer info Scroll rustig naar beneden! Ik werk tijdelijk even een stuk minder aan de mod, omdat ik : 1- Naar Limurg ga 2- Ook met andere projecten bezig ben Eilanden Ik begin met een eiland, genaamt ( hoe kan het ook anders) Duckstad Duckstad - 0% Dit wordt het hoofdeiland, hier komen de bekende huizen uit de strips, en huizen gemodeld door mij en leden. Een woonwijk, en een centrum met winkels, bergen en bossen en nog veel meer! Leden Leiders Mickey Co-Leiders Nog geen! Mega Leden Nog geen! Super Leden Nog geen! Leden Noedel Ik wil meedoen! Wil je meedoen met de mod? PM dan naar Mickey of post het hier. -----LET OP----- Het is een Sketchup vrije mod, ik wil geen sketchup models in mijn mod. Het klinkt misschien lullig maar zo wil ik het het liefst. Nieuwe missions, autos en meer Ik ben van plan om nieuwe missies te scripten, proberen een Donald Duck auto te modelen, de wapens worden vervangen door knuppels of dergelijke die niks uitrichten, eventueel nog een Donald Duck skin en andere peds, dit vereist veel werk, maar ik ga het toch proberen. Wanneer komt de release? Ik heb nog geen datum vastgestelt wanneer de mod moet afzijn, ik kijk eerst hoeveel mensen erop reageren en dergelijke. Als je wilt aanmelden moet je een van de volgende functies kunnen: 1- 3d Modeller* 2- Photoshopper 3- Scm-scripter 4- Béta Tester *Als je je als 3d Modeller wilt aanmelden, moet je een screen van een zelf gemaakt model laten zien. De mod heeft nu ook een site: Klik. Ook mag je hier zelf gemaakt artwork posten, als je dat gemaakt heb. Hier een stukje artwork van Flitskikker: Bewerkt: 7 oktober 2006 door mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 klinkt mooi, en ik wil je graag helpen, maar ik kan alleen texturen en sinds kort een héél klein beetje dff'en. Ik hoop in elk geval dat het je lukt... Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 leuk idee, ook mooi gemaakt alleen: andere textures please!!!! Reageren
mickey Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 @Puma: Maak je geen zorgen, hij word nog opnieuw getextuurd. @Tct MAfIosO: Eigenlijk heb ik geen textuurders nodig, maar ik wil het er even met je over hebben op msn. Mijn msn heb je als het goed is. Greets, Mickey Reageren
EXIT Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) ik wil je wel helpen zmodeler2 user krijg modelen moeite loos ingame maar ik ken nix van Photoshopper Scm-scripter Bewerkt: 26 juni 2006 door Tectron Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Vraagje: Waarom zet je jouw mod in Grand Tani Islands? Reageren
mickey Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 @ Tectron: Ok. Show me a.u.b. een goed model van je. Pm me ook even je MSN. @Jorge_F: Ik heb het alleen in GTI gezet, omdat het wat makkelijker werkt met ID's en dergelijke. Ik ga het niet releasen in GTI. Greets, Mickey Reageren
EXIT Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) snelste dat ik kon vinden klik ik kan eventuweel wel de donald duck auto maken Bewerkt: 27 juni 2006 door Tectron Reageren
mickey Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Aangenomen. PM me even je MSN, dan praten we daar verder Greets, Mickey Reageren
EXIT Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 een tekening v/d auto -klik- hier is een tekening die ik ga gebruiken voor de auto Reageren
mickey Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Ok, ziet er goed uit. Ik wacht met smart op je eerste pics. Bewerkt: 22 september 2006 door mickey Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 wil ik wil ik wil ik ik wil deze mod hij lijkt me toch zo leuk :P ik zie al dat dit een van de lolligste mods ooit word ik hoop dat duckstad ook een beetje groot word veel succes ermee ik ga hem zekers downloade cool dat jullie er tog mee doorgaan als ie klaar is kan iemand me pm en? ik wil hem meteen als ie uitkomt (wanneer dat ook mag zijn) Reageren
erterer0 Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Dit word geinig , lijkt me lollig! Reageren
mickey Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Ik ben bezig met het eiland. Greets, Mickey Bewerkt: 22 september 2006 door mickey Reageren
Blastov Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Mickey, Kun je die screens niet gewoon hier posten ? Ik denk niet dat iedereen zich daar gaat registereren alleen voor die screens... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.