Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mickey

16

• Blastov

5

• EXIT

4

• nick11123

3

Geplaatst: (bewerkt)

tip:asl je lid bent van de donald duck weet je he tmischien al maar de auto van donadl duck heet oficeel duckatti micro vrt het kenteken is 313

Verder wil ik wel meedoen voor ideeenn ik ben namelijk lid en ben slecht in modding

missie idee: dagobert duck geeft missies op net als willie wortolen de zware jas:p

Bewerkt: door jensbrinkman
Geplaatst:

Het begint er al een beetje op te lijken, maar is die deur niet een beetje klein voor zo'n groot huis?? Ik weet dat het huis 3 verdiepingen heeft, maar dan past het er nog niet allemaal in...

Geplaatst:
Het begint er al een beetje op te lijken, maar is die deur niet een beetje klein voor zo'n groot huis?? Ik weet dat het huis 3 verdiepingen heeft, maar dan past het er nog niet allemaal in...

De deur is niet te klein maar het gebouw is te groot. Je kan het scale model naast de deur zien en dan zie je dat de deur goed is of zelfs iets te groot.

Het gebouw zelf is alleen iets te groot, dat worden echt wel meer verdiepingen dan 3.

Dus als ik jou was mickey zou ik het gebouw iets lager maken al wil je er 3 verdiepingen van maken.

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid, Links leggen naar een ander gtaforum is hier niet toegestaan. Ook verstaan wij dit onder reclame maken. Gelieve geen links naar een ander gtaforum te posten.

• 4 weken later...
  • 1 maand later...

- Vergeef me de zeer zware bump :engel: -

@Exit: Jammer dat je stopt, ik verwachtte veel van je auto. :-(

Nieuws :

Ik heb besloten om een TC te maken met een deel duckstad en een deel (naam nog niet bekend).

Dit betekent:

De TC word voor een deel (een/enkele eilanden) cartoony/donald duck stijl, het andere deel word een "normaal" deel.

Deze beslissing heb ik genomen omdat:

1: Dit makkelijker is met player models(aangezien ik die niet kan modellen)

2: Dit mij ook de gelegenheid geeft om meerdere dingen erin te verwerken.(andere cartoon dingen)

Dit staat nog niet 100% vast, afhankelijk van de meningen erover.

Dus de vraag is: Wat vinden jullie ervan?

Greets,

Mickey

EDIT: Er is een nieuwe functie bij gekomen, je kunt je nu aanmelden als Béta Tester.

EDIT2: Oeps, helemaal vergeten te zeggen, we hebben een nieuw lid erbij (Béta Tester): Welkom Noedel!

Bewerkt: door mickey
Geplaatst:

@Stefantjuh: Ik doe mijn best.

De mod heeft nu ook een site: Klik.

Daar heb ik ook een blog die ik probeer elke dag te updaten(probeer ik hier ook te doen), screens, nieuws en dergelijke.

Greets,

Mickey

Geplaatst:

leuke mod vind ik dit :*D

alleen ik hoop dat het niet dood gaat worden :{

maar effe over de site:

ik vind hem wel mooi alleen niet echt duckstad stijl ik vind hem zo standaard :-(

maar effe over de site:

ik vind hem wel mooi alleen niet echt duckstad stijl ik vind hem zo standaard :-(

Dood gaat hij (hopelijk) niet.

Over de site: Het klopt dat niet echt duckstad stijl is. Ik zal even kijken of ik er iets aan kan doen.

Btw: Wat vind je van een deel normaal en een deel cartoony stijl?

Greets,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Geplaatst:

maar effe over de site:

Dood gaat hij (hopelijk) niet.

Over de site: Het klopt dat niet echt duckstad stijl is. Ik zal even kijken of ik er iets aan kan doen.

Btw: Wat vind je van een deel normaal en een deel cartoony stijl?

Greets,

Mickey

uhh lol wat bedoel je je moet gwoon duckstad in 3d hebben dat is veel leuker

of bedoel je dat gewoon een stukje in tekenstijl is :Y

nou ja je moet het gewoon Gta houden dus dat je echt duckstad in 3d heb :sigaar:

dus geen deel en deel

maar dat is mijn mening als jij het een deel cartoon wil moet je dat doen :schater:

Geplaatst:

@nick: Met cartoony stijl bedoel ik eigenlijk een deel met stukken uit strips en cartoons.

BTW:

Ik heb een site gemaakt: Klik.

Ik weet nog niet zeker of dit de definitieve stijl is, maar dat zien we nog wel.

Greets,

Mickey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...