nick11123 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 kijk dat ziet er een stuk beter uit die site meer duckstad stijl Kutgw Reageren
White Gold Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ziet er goed uit:D Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Maken jullie ook nog de omstreken van Duckstad?(Het bos met een echt Rondbuiken kamp en een Pafwangs kamp zou wel vet zijn) En ook Gansdorp? Ik kan helaas niet zo goed modden maar ik kan wel een aantal plaatsen zeggen want ik ben abonnee: Het Cornelis Prul Stadion, Basisschool het Prulletje, daar zitten de neefjes op school, en het Saaimeer heb je ook nog, het woudloperskamp, Donald's huis, Oom Dagoberts geldpakhuis, de Duckstadse gevangenis, het huis van Guus Geluk, Katrien's huis. Hopelijk kan dit julllie een beetje helpen zodat jullie een beetje weten hoe jullie dat eiland op moeten vullen. Reageren
mickey Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Maken jullie ook nog de omstreken van Duckstad?(Het bos met een echt Rondbuiken kamp en een Pafwangs kamp zou wel vet zijn) En ook Gansdorp? Ik kan helaas niet zo goed modden maar ik kan wel een aantal plaatsen zeggen want ik ben abonnee:Het Cornelis Prul Stadion, Basisschool het Prulletje, daar zitten de neefjes op school, en het Saaimeer heb je ook nog, het woudloperskamp, Donald's huis, Oom Dagoberts geldpakhuis, de Duckstadse gevangenis, het huis van Guus Geluk, Katrien's huis. Hopelijk kan dit julllie een beetje helpen zodat jullie een beetje weten hoe jullie dat eiland op moeten vullen. Ja daar zal ik wel proberen rekening mee te houden, ook al heb ik geen plattegrond. Ik ben begonnen aan het 'gewone' gedeelte: Rates/comments graag. Greets, Mickey Reageren
kristof01 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 word CJ dan ook vervangen door DD? Reageren
mickey Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 word CJ dan ook vervangen door DD? Ik ga mijn best doen, maar ga er niet vanuit, aangezien het model van een skin niet echt makkelijk is. (Dit wil niet zeggen dat ik het niet wil) Reageren
Blastov Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 word CJ dan ook vervangen door DD? Dat is haast onmogelijk. @ Mickey, leuk alleen er kan nog wel het een en ander aan gebeuren. Zo zijn die rotsen echt veelste stijl. En om er nog wat detail aan te brengen zal ik die znadweg iets lager doen (-015) dat ziet er wat realistischer uit en als klap op de vuurpiijl zou je ook nog de poly's op de zandweg kunnen verviervoudigen (edit poly>tessalate) en wat vertexen naar links en rechts en boven en onder kunnen schuiven zodat het echt een zand-hobbelweg word. Reageren
mickey Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 word CJ dan ook vervangen door DD? Dat is haast onmogelijk. @ Mickey, leuk alleen er kan nog wel het een en ander aan gebeuren. Zo zijn die rotsen echt veelste stijl. En om er nog wat detail aan te brengen zal ik die znadweg iets lager doen (-015) dat ziet er wat realistischer uit en als klap op de vuurpiijl zou je ook nog de poly's op de zandweg kunnen verviervoudigen (edit poly>tessalate) en wat vertexen naar links en rechts en boven en onder kunnen schuiven zodat het echt een zand-hobbelweg word. Ok, de rotsen fix ik nog wel, alleen waar zie je een zandweg? (doel je op de weg in het midden?) Greets, Mickey Reageren
Blastov Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Oja wacht, het is een gewone weg. Naja dan hoeft het uiteraad niet. Reageren
mickey Geplaatst: 3 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb even wat aan de bergen gewerkt: @Blastov: Wat vind jij mooier: een zandweg of normale weg? Greets, Mickey Bewerkt: 3 oktober 2006 door mickey Reageren
Blastov Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 ik denk dat je beter een berg\zand texture kan doen omdat rotsen nooit zo glad zijn. Reageren
mickey Geplaatst: 3 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) ik denk dat je beter een berg\zand texture kan doen omdat rotsen nooit zo glad zijn. Huh? Bedoel je dat ik beter een berg/zand texture(overgang) en zand ondergrond+weg kan doen? Maar wat heeft dat met gladde bergen te maken? EDIT: Bedoel je soms dat omdat het in het zand ligt, de bergen glad zijn (vanwege erosie?) [Wauw, Aardrijkskunde is toch nog ergens goed voor ] Greets, Mickey Bewerkt: 3 oktober 2006 door mickey Reageren
Blastov Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Nee, kijk. Die bergen zijn een rots\steen texture, maar ik denk dat je beter daarvoor een zand texture kan nemen, omdat het zo glad is en rotsen zijn nooit zo glad. Reageren
gybrus Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 lol jullie 2. ziet er netjes uit mickey. en nou eigenlijk verder niks.... grts look down Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.