Puma Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 iemand die ik ken heef voor mij de oldgarage dff geïmporteerd in 3dsmax en 'm als 3dsmax opgeslagen. hij heeft het naar mij gestuurd. ik open sketchup, druk op "import", selecteer import 3ds en dan krijg ik dit: "Could not open file:C:\Documents and Settings\stijn\Mijn documenten\sketchupmodels\oldgarage_sfse.3ds " wat moet ik doen? Reageren
Le MrG Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Volgens mij kun je met Sketchup niet eens een 3DS Max file importeren (In Ieder Geval met de Gratis Google editie) [Correct Me If I'm Wrong] Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 dat kan wel maar die andere gast waar ik 'm van kreeg -importeerde de dff -sloeg 'm op -stuurde 'm naar mij maar: met sketchup kan je wel .3ds importeren, maar het rare is dat 3dsmax slaat hem op als een .max bestand. hoe kan je het als een .3ds opslaan en niet .max ? Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 .Max bestand is uitsluitend voor 3ds Max en Gmax, omdat hij het in een formaat opslaat die alleen die twee programma's begrijpen. Een .3ds file word begrepen door de meeste 3d programma's. Je kan deze vanuit 3ds Max opslaan door naar File, Export te gaan. Wil je een 3ds importeren, dan moet je naar File, Import gaan. Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.