Jump to content

MTA Probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb probleem met MTA:

Ik kan maar sommige servers joinen (3 Ofso uit Europa kan ik joinen) en in de rest van de wereld staan er bij mij niks

(Ik gebruik The all Seeying Eye)

En als ik eerst op MTA klik (Links in dat menutje in All seeying eye) en dan refresh krijg ik wel een hele lijst met servers, maar ik kan niet joinen :? , Staat er eerst

Connecting...

Disconnected: Connection timed out (Delay = 10 sec)

Help plz

Bewerkt: door Sir Rik
Geplaatst:

Hoi Sir Rik,

Ik denk dat dit topic beter in het MTA Help gedeelte zou passen, maak maar geen nieuwe topic aan een foutje kan altijd gebeuren natuurlijk. Nou ga ik even kijken naar je probleem, allereerst zou ik willen weten over welk spel en Mta (MTA:Race/MTA0.5) het gaat?

Zou het mischien kunnen wezen dat je een Firewall hebt aanstaan onder het joinen/spelen, ook kan het wezen dat je een te slome verbinding hebt voor het buitenland. Maar iets wat ik eerder denk is dat jij niet dezelfde versie hebt als die van de server.

Veel Succes, en ik wacht graag op je reactie! :cya:

Geplaatst:

Welkom op het forum Sir Rik! :cya:

Volgens mij bedoel je MTA Vice City, want alleen daar kan je een "Delay=10 Seconds"-melding krijgen. Het kan onder andere aan je Firewall liggen, want een vriend van mij heeft ook een erg wantrouwige firewall die voor zowat alles toestemming vraagt alvorens het te unblocken. Kijk dus even of het aan je firewall ligt.

Kijk ook even of je de nieuwste versie van MTA VC hebt, want ik heb hier ook een hele tijd mee zitten te klooien. Let ook even of je instellingen van MTA wel goed staan, zoals de versie van Vice City. Selecteer eventueel eens versie 1.1 van VC, want daar kan het natuurlijk ook aan liggen.

Als dat alles nog niet werkt kan je je internet-verbindingen/opties eens nakijken. Een klein foutje kan ervoor zorgen dat het niet goed werkt. Kijk dus even goed deze stappen na, en je komt er wel.

Ik hoop dat het hiermee opgelost is ! :Y

Velaro. :cya:

Geplaatst:

Kan iemand mij dan mischien waar ik die versie 1.1 van VC kan downloaden ?

Het ligt niet aan me FireWall, Die blokering heb ik al opgeheven, echt voot elk progamma vraagt ie dat maja,

Dit gaat idd over GTA Vice City, Vriend van mij vertelde me over dit zo wou ik dit even proberen :D

Het lijkt me wel cool om in zow drukke server te zitte namelijk.

Geplaatst:

Ehm :{ Ik zie het niet echt staan

0.o

Ik heb et al gezien,

Ik gebruik volgens mij gewone MTA

Ik moet MTA: VC Hebbe ?

Kan dat zo zijn ?

Geplaatst:

Ligt eraan welk spel je speelt, als je GTA Vice City online wil spelen heb je MTAVC nodig die ook op de site van MTA is te vinden.

Geplaatst:

Oplossing: Waarom gebruik je The All Seeing Eye? In de nieuwste versie van MTA(VC) namelijk 0.5 zit er een eigen server browser ingebouwd. Dus ik denk dat je nog op 0.3.2/0.4.1 speelt of een andere versie.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Inderdaad, wat ook zo kan zijn is dat als je een server joind er staan : ''You have been banned from this server'' . Zelfs als je nog nooit op die server gespeeld hebt.Schrik niet haha :Y dat is omdat de server down is . Ik post dit nu omdat er steeds meer servers down gaan voor een tijdje :cya:

Geplaatst:
Inderdaad, wat ook zo kan zijn is dat als je een server joind er staan : ''You have been banned from this server'' . Zelfs als je nog nooit op die server gespeeld hebt.Schrik niet haha :Y dat is omdat de server down is . Ik post dit nu omdat er steeds meer servers down gaan voor een tijdje :cya:

Als je connect naar een server die down is, staat er "Connection Failed" of iets dergelijks. Niet ''You have been banned from this server''.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...