Talietje Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 met welke prog. maak je het best tekenfilmpjes? liefst een prog. dat niet te ingewikelt is. Reageren
Argon Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 met welke prog. maak je het best tekenfilmpjes? liefst een prog. dat niet te ingewikelt is. Je kan gewoon allemaal tekeningetjes maken en die dan met windows movie maker achter elkaar zetten. Dat kan je doen door onder de kop "video vastleggen" te kiezen voor "foto's importeren". Reageren
Talietje Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 en is er anders geen prog. dat je daar zelf kan tekenen en dan weer aan de volgende bladzijde beginnen tekenen zodat het een film word inplaats van apart tekeningen te maken want op movie maker kan je niet tekenen. Reageren
Talietje Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 dat is geen prog. en ik heb het eens op movie maker geprobeerd maar hoe open je tekeningentjes? Reageren
Alexy Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hiermee kan je de frames achter elkaar zetten, en de tijd dat het blijft staan, kan je zelf bepalen. Hij maakt er een animating-gif van, dus gewoon een animatie programma . Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik denk dat je ook wel wat hebt aan Easytoon. Met dit animatie programma kan je in het programma zalf filmpjes maken. * Alleen in zwart wit (verder weet ik er niet echt geen) Reageren
Talietje Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hiermee kan je de frames achter elkaar zetten, en de tijd dat het blijft staan, kan je zelf bepalen. Hij maakt er een animating-gif van, dus gewoon een animatie programma . moet je dan op een ander prog. tekeningen maken of is dat op dat prog. dt je dat kan maken? Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Je kan op paint tekeningen maken... Reageren
Jack89 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Een professioneel en veel gebruikt software is de Toon Boom studio LINK: http://www.toonboom.com/ Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ik gebruik flash profesional 8.. is wel een duur programma maar k maat er altijd tekenfilmpjes mee.. het is alleen heel erg ingewikkeld en je moet tog wel dik jaar mee aan de slag voordat je het allemaal snap.. Reageren
willemV Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Je kunt misschien tekeningen maken (bvl. een popetje dat zijn voet omlaag houd en dan weer een tekening dat hetpopetje hem weer een stukje omlaag doet! en dan kun je hem zo een beetje latten lopen maarja!) En al die tekenigen inscanen en ze achter elkaar zetten met gif movie gear! Of andere progamma's waar je bewegende plaatjes kan maken! Je kunt ook windows movie maker gebruik dat staat onder burau-accessoires en dan entertament en dan windowns movie meaker! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.